دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1397 - 12:22
روحانی:

پدر شهیدان کریمی‌ تصویری ماندگار از شکوه ایثار برای آیندگان است

رئیس‌‌جمهور در پیامی با تسلیت برای درگذشت پدر شهیدان کریمی، گفت: وی تصویری ماندگار از شکوه ایثار و مقاومت را برای آیندگان است.
کد خبر : 353740

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا از دولت، رئیس‌‌جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج اسدالله کریمی‌هویه، پدر بزرگوار شهیدان سرافراز نجفعلی، قدرت‌الله و ولی‌الله کریمی‌هویه، از درگاه خداوند بزرگ برای آن سفر کرده رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.


روحانی در پیام خود آورده است: درگذشت حاج اسدالله کریمی‌هویه، پدر بزرگوار شهیدان سرافراز نجفعلی، قدرت‌الله و ولی‌الله کریمی‌هویه، از افتخار آفرینان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم فراوان شد. این پدر دریادل، برای پاسداری از آرمان‌های اسلام و انقلاب، سه سرمایه گرانقدر زندگی خود را در یک روز و در یک عملیات حماسی، تقدیم استقلال و سرفرازی ایران اسلامی کرد و تصویری ماندگار از شکوه ایثار و مقاومت را برای آیندگان و پویندگان این مسیر نورانی، به یادگار گذاشت.


روحانی افزود: اینجانب این ضایعه را به ملت شهید پرور استان اصفهان به‌ویژه مردم شریف فلاورجان و خانواده محترم این مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن سفر کرده رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته