دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1397 - 11:51
معاون وزیر کشور:

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در بندرعباس برگزار می‌شود

معاون وزیر کشور گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از يكم تا سوم بهمن در بندرعباس برگزار خواهد شد
کد خبر : 353721

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سياسی خبرگزاری آنا، مهدی جمالی‌نژاد در نشست هم‌انديشی با معاونان فرهنگی و اجتماعی كلانشهرها كه پیش از ظهر امروز در دفتر مركزی شورای هماهنگی تبليغات برگزار شد، اظهار کرد: اقتدار در کشور برای رسیدن به توسعه پایدار بسیار حائز اهمیت است و اگر اقتدار نداشته باشیم، به اهداف خود نمی‌رسیم.


وی با اشاره به اینکه منابع طبیعی مانند؛ نفت، گاز، شرایط جغرافیایی و تمدن اولویت اول قدرت در هر کشوری است، گفت: مولفه دوم قدرت در هر کشوری اقتصادی بوده و در ایران تبعیت از امام و انقلاب اسلامی سومین قدرت برای ایران است.


معاون وزیر کشور با بیان اینکه 40 سال استکبارستیزی در این کشور ادامه داشته است، تصریح کرد:  مولفه اصلی قدرت در ایران و اوج این تحریم‌ها حمایت مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.


جمالی‌نژاد با تأکید بر اینکه كاركرد شهرداری‌ها باید از عمرانی به امور اجتماعی و فرهنگی درست تغییر کند، گفت: در شرايط جنگ تحميلی مشكلات زيادی وجود داشت و  امكانات كم بود، ولی مردم اعتماد به کشور و مسئولان داشتند. امروز کمی اعتماد مردم به مسئولان خدشه‌دار شده‌ و دشمن روی این موضوع برنامه‌ریزی کرده است و هدف آنها گسست بین مردم و مسئولان خواهد بود.


جمالی‌نژاد يادآورشد: به اين عرصه بايد ورود كرد،آشتی مردم با ساير مسئولان امر  مهمی است و هدف دشمن اين است كه گسست بين مردم و مردم و مسئولان را زيادتر كنند. 


وی با اشاره به اینکه  امسال برنامه‌های گراميداشت دهه فجر را در بندر عباس برگزار می‌‌كنيم، اضافه کرد: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از يكم تا سوم بهمن  در بندرعباس برگزار خواهد شد و باید فعالیت‌های موازی فرهنگی حذف و بخش خصوصی هم در این موضوع دخیل شود.


انتهای پيام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته