دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1397 - 11:31
آشنا مطرح کرد:

9 بهمن آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون فراگیر استخدام دستگاه‌های اجرایی

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گفت: 9 بهمن‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون فراگیر استخدام دستگاه‌های اجرایی است.
کد خبر : 353707

به گزارش خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سید عزیز آشنا صبح امروز در نشست خبری ششمین امتحان فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور که در مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد، گفت: این آزمون فراگیر در تاریخ 17 اسفند 97 برگزار خواهد شد. ثبت‌نام این آزمون از امروز شروع شده و تابه‌حال هزاران نفر در آن ثبت‌نام کرده‌اند. این ثبت‌نام تا تاریخ 9 بهمن 97 به‌مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.


وی با تأکید بر اینکه مدت زمان ثبت‌نام 10 روزه تمدید نخواهد شد، افزود: در این بازه زمانی ثبت‌نام‌کنندگان می‌توانند با ورود به پروفایل اختصاصی خود ویرایش‌های لازم را اعمال کنند. دفترچه راهنمای این آزمون بر روی سایت بارگذاری شده و تمامی اطلاعات لازم برای استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در آن گنجانده شده است. دفترچه سؤالات به‌صورت عمومی و دفترچه سؤالات اختصاصی مشاغل و دروس لازم برای تمامی شغل‌ها به‌تفکیک در این دفترچه اشاره شده است که لازم است دروس دانشگاهی و دروس دبیرستانی موردنیاز برای مقاطع مختلف مورد توجه قرار بگیرد.


وی افزود: در برخی از شغل‌ها پذیرش دیپلم هم داریم. برای دیپلم حداقل سن 20 سال و حداکثر 25 سال، در رشته کاردانی حداکثر 30 سال، در رشته کارشناسی حداکثر 35 سال، در رشته کارشناسی ارشد حداکثر 40سال و در رشته دکتری حداکثر 45 سال و همچنین برای تمامی این موارد تبصره‌های لازم در دفترچه راهنمای آزمون قید شده است. سؤالات تماماً به‌صورت تستی و چهارجوابی با ضریب یک بوده و همچنین برای پاسخ‌های غلط یک‌سوم نمره منفی تعلق خواهد گرفت.


وی تأکید کرد: متقاضیان، اهمیت دفترچه عمومی سؤالات را فراموش نکرده و حتماً چندین بار با آرامش این دفترچه را مطالعه کنند. در پذیرش افراد آنهایی که با چندین برابر ظرفیت قبول می‌شوند، در مرحله اول برای مصاحبه دعوت خواهند شد و کسانی که 50 درصد امتیاز را کسب کرده باشند، جزو افرادی هستند که در مصاحبه می‌توانند شرکت کنند. کارت شرکت در آزمون مشخص‌کننده محل آزمون است. متقاضیان دقت داشته باشند محل آزمون هر منطقه در کارت شرکت در آزمون قید خواهد شد.


وی با اشاره‌ به‌ اینکه پذیرش نیروی بومی نداریم، افزود: در این آزمون بومی بودن امتیاز محسوب نمی‌شود. جهاد دانشگاهی تنها مجری آزمون است و قوانین برگزاری آزمون از طریق مراجع قانونی ابلاغ شده و جهاد دانشگاهی تنها مرکز برگزاری آزمون است.


وی درخصوص ویرایش اطلاعات افزود: متقاضیان درصورت نیاز به ویرایش اطلاعات خود باید همه مراحل را مجدداً تا انتهای پروفایل طی کرده تا فرآیند ویرایش ثبت‌نام تکمیل و نهایی شود. مبلغ 365 هزار ریال هزینه این ثبت‌نام است که مبلغ مذکور در ابتدای ثبت‌نام از طریق درگاه بانکی باید پرداخت شود. در پایان تکمیل ثبت‌نام کُد رهگیری برای متقاضی قابل دریافت است. پیشنهاد ما مطالعه کامل دفترچه راهنما قبل از اقدام به ثبت‌نام و تکمیل پروفایل درنهایت دقت و آرامش است.


انتهای پیام/4107/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته