دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 دی 1397 - 15:53
حمزه‌پور در گفتگو با آنا:

مدیران استانی نقش ورزش در سلامتی را باور ندارند

معاون اداره‌ کل ورزش و جوانان زنجان گفت: مدیران استانی نقش ورزش در نشاط اجتماعی را باور ندارند؛ اما ورزش در راستای ساختن انسان به‌عنوان محور توسعه اهمیت دارد.
کد خبر : 353491
photo_2018-03-07_14-01-06.jpg

محمد حمزه‌پور در حاشیه جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در زنجان، بیان کرد: با وجود ارتقای رشته‌های مختلف ورزشی و امکانات سخت‌افزاری در استان نتوانسته‌ایم، ورزش را بین عموم فراگیر کنیم.


وی از فعالیت ورزش کارکنان ادارات دولتی در 35 ایستگاه مختلف در استان اعم از پارک‌ها و بوستان‌ها خبر داد و افزود: در 6 ماه دوم سال به علت برودت هوا این برنامه‌ها در 15 سالن سرپوشیده ورزشی با استقبال عموم برگزار می‌شود.


معاون امور ورزش، اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با ابراز تأسف از اینکه مدیران استانی نقش ورزش در سلامتی و نشاط اجتماعی را باور ندارند، گفت: این در حالی است که اثرات ورزش در اجتماع، ساختار و روان‌شناختی در راستای ساختن انسان به‌عنوان محور توسعه اهمیت دارد.


حمزه‌پور بر تخصیص اعتبار و تحقق ماده 53 دستگاه‌های اجرایی در امر ورزش تأکید و اظهار کرد: با توجه به نگاه مثبت شخص استاندار به مقوله ورزش امید داریم با تزریق این منابع شاهد افزایش علاقه‌مندان به ورزش در استان باشیم.


وی با بیان تدوین برنامه‌های ورزش همگانی بین عموم در نوبت صبح و عصر و حتی مناسبت‌ها یادآور شد: برگزاری کلاس‌های تخصصی، تشکیل تیم‌های ورزشی، برگزاری مسابقات در طول سال، خرید دوچرخه برای کارکنان، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف ورزشی جزء برنامه‌های اداره کل ورزش استان با همکاری سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها و حتی عموم مردم خواهد بود.


انتهای پیام/4121/4062/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته