دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اختراع عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات در جشنواره لقمان حکیم حائز رتبه برتر شد

عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات در دومین جشنواره علوم پزشکی لقمان حکیم در پنل نانوپروتایپ پزشکی رتبه برتر شناخته شد و از سوی دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مورد قدردانی قرار گرفت.
کد خبر : 35348

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در جشنواره ملی لقمان حکیم که یکی از جشنواره های برتر در حوزه پزشکی کشور است، دکتر حامد اهری عضو هیات علمی واحد در پنل نانوپروتایپ برگزیده پزشکی در قالب اختراع که تائید شده از سوی سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی ایران به عنوان رتبه برتر انتخاب و مورد قدردانی قرار گرفت.


اهری مجری این پروژه گفت: این طرح به مدت 3سال و نیم و به سرپرستی دکتر ودود رضویلر استاد دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و همکاری دکتر بهروز اکبری و دکتر عباسعلی مطلبی، دکتر سید امیرعلی انوار، دکتر حامد بهشتی و دکتر سیما مرادی به انجام رسیده است.


وی افزود: این طرح تاکنون در 3 جشنواره ملی و 3 جشنواره بین‌المللی حایز رتبه‌های اول تا سوم شده است، همچنین از این طرح 2 مقاله ISI 3 مقاله علمی پژوهشی و 2 ثبت اختراع دارای تاییدیه علمی مستخرج شده است.


اهری ابراز امیدواری کرد با توجه به مدت زمان مدیدی که از اتمام طرح و تائیدیه علمی وزارت علوم سپری شده بتوان با مساعدت مالی دانشگاه آزاد، این عنوان ارزنده را به ثبت US PATENT رساند.


دومین جشنواره علوم پزشکی لقمان حکیم در چهار محور پژوهش، آموزش، خدمات سلامت و دانش‌آموختگان مصادف با روز پزشک و داروساز برای دومین سال متوالی از سوی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته