دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1394 - 09:36
در گفت‌وگو با آنا:

مصری: مجلس سه هفته جلسه علنی ندارد/ برگزاری یا لغو جلسات کمیسیون ویژه و سایر کمیسیون‌ها بستگی به جلسات علنی پارلمان ندارد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، گفت: بعد از نشست علنی امروز تا 26 شهریور به مدت سه هفته جلسات علنی مجلس برگزار نمی‌شود.
کد خبر : 35337

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره برنامه کاری مجلس در هفته‌های منتهی به پایان تابستان اظهار کرد: امروز -چهارشنبه 4 شهریور- آخرین جلسه علنی مجلس در سه ماه دوم سال است و نمایندگان هفته آینده به منظور سرکشی به حوزه‌های انتخابیه جلسه علنی ندارند.


وی افزود: دور دوم تعطیلات تابستانی نمایندگان به مدت دو هفته است، یک هفته هم سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه است که تا 26 شهریور طول می‌کشد.


عضو هیئت رئیسه مجلس، در ادامه گفت: اولین جلسه علنی مجلس بعد از تعطیلات در روز یکشنبه 29 شهریور تشکیل می‌شود و نمایندگان به منظور رسیدگی به طرح‌ها و لوایح و دستور جاری مجلس در مجلس حضور می‌یابند.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در پاسخ به این سوال که «آیا با توجه به تعطیلات سه هفته‌ای مجلس، بررسی برجام و رسیدگی به سایر طرح‌ها و لوایح در کمیسیون‌ها متوقف می‌شود؟»، اظهار کرد: فعالیت کمیسیون تخصصی مجلس ارتباطی با برگزاری صحن علنی مجلس ندارد و در مواردی که کمیسیون‌ها تشخیص بدهند و ضرورت باشد می‌وانند جلسات خود را برگزار کنند، کمیسیون ویژه برجام هم می‌تواند در این مدت وظایف خود را انجام دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته