دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کربلایی:

دستگیری مجری پرس تی‌وی یک رسوایی بزرگ برای آمریکاست

عضو هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با محکوم کردن دستگیری خانم مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار شبکه پرس تی‌وی تاکید کرد: این اقدام رسوایی بزرگی برای آمریکاست.
کد خبر : 353312
IMG_20190118_193743_830.jpg

حسن کربلایی در گفتگو با خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با نگران خواندن جامعه خبری کشور نسبت به وضعیت خانم مرضیه هاشمی گفت: پلیس آمریکا یک زن مسلمان را بدون هیچ‌گونه توضیحی دستگیر می‌کند، حجاب از سر وی برمی‌کشد، گوشت خوک به او می‌دهد، خانواده‌اش را مدت‌ها از سرنوشت وی بی‌خبر نگه می‌دارد، وی را تهدید می‌کند و...! خب این رفتار نشان از کینه عمیق و خباثت یانکی‌هایی دارد که روز و شب با ادعای احترام به مطبوعات و رسانه‌ها و تاکید بر حفظ حرمت آزادی قلم و بیان، گوش فلک را کر کرده‌اند.


وی افزود: در واقع دستگیری خانم هاشمی، دروغگو بودن و رذالت دولت آمریکا را نشان داد و به اثبات رساند.


مدیرعامل خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) افزود: دولت یانکی‌ها همان دولتی است که پیش از این خبر بازداشت یک به اصطلاح خبرنگار مجرم در ایران را با عنوان «ایران بزرگترین زندان روزنامه‌نگاران است» منتشر می‌کند اما حالا یک خبرنگار و مجری را بی‌هیچ دلیلی هدف ضرب و شتم و شکنجه بی‌امان خود قرار می‌دهد و به هیچ کس هم پاسخگو نیست.


کربلایی گفت: وزارت امور خارجه باید از همه اهرم‌ها و فرصت‌های موجود برای رهایی مجری پرس تی‌وی استفاده کند و دولت تعطیل آمریکا نیز باید در قبال رفتار زننده و قرون وسطایی‌اش از خانم هاشمی و خانواده‌اش، مردم ایران و همه مسلمانان جهان و خاصه مسلمانان آمریکا - چه سیاه‌پوست و چه سفیدپوست - عذرخواهی نماید.


انتهای پیام/4071/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته