دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیگ جهانی کاراته‌‌وان؛

ملی‌پوشان روی تاتامی فرانسه رودروی حریفان

نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته‌‌وان به میزبانی فرانسه از پنجم بهمن آغاز و ملی‌پوشان کاراته پس از اردوی مشترک در ایتالیا راهی این کشور می‌شوند.
کد خبر : 353293
13970818000274_Test_PhotoN.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته‌ وان به میزبانی فرانسه پنجم تا هفتم بهمن برگزار می‌شود. در این مسابقه 722 کاراته‌کا از کشورهای مختلف شرکت می‌کنند.


در این رقابت‌ها ذبیح الله پورشیب، امیر مهدی‌زاده، بهمن عسگری، سجاد گنج‌زاده، هامون درفشی‌پور، علی اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی و صالح اباذری در بخش مردان و سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، شیما آل سعدی و حمیده عباسعلی در بخش بانوان به روی تاتامی می‌روند.


 به نفرات برتر در این رقابت‌ها به ترتیب ۷۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ یورو پاداش نقدی پرداخت می‌شود. تیم ملی کاراته ایران پنج‌‌شنبه هفته گذشته راهی ایتالیا شدند تا  اردوی مشترکی با ملی‌پوشان این کشور داشته باشد و بعد از آن بلافاصله راهی فرانسه می‌شوند تا در این رقابت‌ها به میدان بروند. در اردوی تیم ملی کاراته به ایتالیا که به دعوت فدراسیون این کشور انجام شد و هیچ‌ هزینه‌ای برای ایران نداشت دو مربی تیم ملی کاراته حضور ندارند. 


انتهای پیام/4071/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته