دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفتگو با آنا مطرح شد:

جزئیات جدید از بسته حمایتی تأمین اجتماعی/ سرنوشت حذف یارانه‌ها

مرحله اول بسته حمایتی 200هزار تومانی تأمین اجتماعی درحالی از فردا به حساب سرپرستان خانوار مشمول واریز می‌شود که به جای محاسبه خانوار افراد ملاک شارژ بسته هستند.
کد خبر : 353278
97-08-c29-2946.jpeg

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا، از فردا شنبه 29 دی‌ماه 97 اولین بسته حمایتی 200 هزار تومانی دولت برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی که زیر 3 میلیون تومان دریافتی دارند، به‌مرور واریز خواهد شد.


براساس این گزارش این بسته شامل سرپرستان خانوار می‌شود و به حساب یارانه آنان واریز خواهد شد.


نکته قابل توجه اینکه اگر در خانواده‌ای سه نفر بیمه شده تأمین اجتماعی که زیر 3 میلیون تومان دریافتی دارند، وجود داشته باشد، تنها به حساب یک نفر و آن‌ هم سرپرست خانوار بسته حمایتی واریز می‌شود.


در‌این‌باره یک منبع مطلع در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خبرنگار آنا گفت: دولت مصوبه‌ای داده بود که بر‌اساس آن اگر مجموع درآمد خانوار بیمه شده تأمین اجتماعی از 3 میلیون تومان بیشتر باشد، از دریافت این بسته محروم خواهد شد اما با رایزنی‌های صورت‌پذیرفته این بسته بر مبنای افرادی که زیر 3 میلیون تومان حقوق دارند واریز می‌شود.


این منبع مطلع ادامه داد: 3 بسته طبق مصوبه دولت به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی تعلق می‌گیرد و منتظر تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه هستیم.


یک بسته تا پایان بهمن‌ماه و یک بسته دیگر تا پایان اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار که بیمه تأمین‌اجتماعی هستند، شارژ می‌شود.


به گفته این مسئول وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا اطلاع ثانوی به‌علت شرایط اقتصادی موجود حذف یارانه خانوار منتفی اعلام شده است.


انتهای پیام/4083/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
دنا کهگیلویه و بویراحمد
Germany
جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
۰
انهایی که بیمه تامین اجتماعی نیستند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند و نیزدانشجویان و فارغ التحصیلان بیکار،بایدچکارکنند؟
امینی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
۰
لطفاخودتون باشماره های که اعلام کردیدتماس بگیردتوروخدامردم رامسخره نکنید
حافظ رضایی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
۰
چرا برا بیکارا فقیر بسته حمایتی پرداخت نمیشه
جانعلی گرایلی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
۰
من سرپرست خانواده 5نفره تامین اجتماعی هستم که بسته حمایتی دریافت نکردم با شماره 1420چند روز است که تماس میگیریم هیچ نتیجه ای نگرفتیم لطفا راهنمایی کنید
عادل پلنگ امیدیه
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
۰
من راننده استیجاری شرکت نفت هستم بیمه هم دارم وحقوقم هم پانصدهزارتومان میباشد بسته شاملم نشدچکار بایدبکنم کجابایدشکایت کنم که میدونم که پیگیری نمیشه؟؟؟
علی عبیری۰۴۸۰۱۵۰۶۸۰
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
۰
من مشمول بودم نگرفتم
علی عبیری۰۴۸۰۱۵۰۶۸۰
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
۰
من مشمول نگرفتم ۲۰۰ هزارتومن
هلدینگ شایسته