دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 دی 1397 - 12:27
استاندار کرمان:

استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های غیردولتی برای توسعه جنوب کرمان

استاندار کرمان گفت: یکی از راه‌های سرعت بخشی به توسعه جنوب کرمان، استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌هایی غیر از دولت و از جمله سپاه است.
کد خبر : 353239
ContentImages_98660.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از  استانداری کرمان، محمدجواد فدایی در نشست مشترک با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه به منظور برطرف کردن محرومیت روستاهای رودبار جنوب گفت: نباید این احساس وجود داشته باشد که برخی نقاط در استان کرمان،توسعه یافته نیستند نسبت به سایر نقاط دارند.


وی اظهار کرد: توسعه نیافتن برخی مناطق به این دلیل است که به خوبی برنامه‌ریزی و مدیریت نکرده‌ایم و شاید در مواردی که نیاز به قانون بوده نیز نتوانسته‌ایم قوانین خوبی را وضع کنیم.


استاندار کرمان با بیان این مطلب که در جنوب استان کرمان خدمات زیادی از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است، افزود: با وجود تمام خدمات انجام شده، شاخص‌های توسعه جنوب از متوسط استان و کشور پایین‌تر است.



فدایی تصریح کرد: تلاش می‌شود ظرف دوسال آینده وضعیت شاخص‌های توسعه جنوب استان به متوسط استان یا کشور ارتقا یابد. یکی از راه های سرعت بخشی به توسعه جنوب کرمان، استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌هایی غیر از دولت و از جمله سپاه است و وظیفه خود می دانیم که زمینه حضور این سازمان ها در راه توسعه مناطق جنوبی استان کرمان  فراهم کنیم.


استاندار کرمان سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به جنوب استان کرمان در روز گذشته را یادآورد شد و بیان کرد: در این سفر پروژه‌های بسیار خوبی مصوب شد و 686 میلیارد تومان نیز برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص یافت.


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید دارند که امید در بین مردم توسعه یابد و با خدمت‌رسانی بهتر به مردم می‌توان امید را در بین مردم ارتقا داد.


محمدصادق بصیری افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد با توجه به اولویت‌های اقتصادی، می‌توان از بروز آسیب‌های اجتماعی و مباحث امنیتی پیشگیری کرد و از این رو معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان مطالبات اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است.


وی بیان کرد: حضور قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه به عنوان یکی از مدافعان انقلاب برای توسعه مناطق کمتر توسعه یافته استان را قدردان بوده و همراهی می‌کنیم.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه نیز درباره اینکه استانداری کرمان مجموعه‌ای با علم و دانش و همراه با کیاست است، گفت: امیدواریم در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و سایر حوزه‌ها اقدامات بیشتری را در این استان انجام دهیم.


سردار محمد مارانی اظهار کرد: خدمت به مردم این استان را تکلیف و وظیفه خود می‌دانیم. در برخی نقاط، خانواده‌ها با شرایط بسیار دشواری روبرو هستند و استان کرمان، ظرفیت‌های بسیار خوبی برای رفع محرومیت و خدمات‌رسانی به مردم دارد.



به گزارش آنا، در این نشست تفاهم‌نامه مشترک برطرف کردن محرومیت روستاهای رودبار جنوب بین استانداری کرمان و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه منعقد شد.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته