دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شعبان‌زاده خبر داد:

تخصصی شدن فعالیت گروه‌های تبلیغ جهادی

دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب از سازمان‌دهی تبلیغ جهادی به‌منظور تخصصی کردن فعالیت‌های تبلیغی مدرسان در قالب کمیسیون‌های سه گانه خبر داد.
کد خبر : 352830
636829089473084760_md.JPG

حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، با اشاره به فعال شدن کمیسیون تأمین محتوای تشکل فراگیر گفت: در جلساتی با مدیران و کارشناسان حوزه تولید محتوا و با همکاری مؤسسات امیربیان، راه بهشت و گروه امام هادی (ع) اقدام به تولید گفتمان مشترک گروه‌های تبلیغی در عملیات چهل‌ سالگی انقلاب اسلامی کردیم.


وی افزود: به‌منظور انتشار این گفتمان مشترک میان گروه‌های تبلیغی جلسات متعددی با حضور کارشناسان باهدف ایجاد هم‌افزایی و وحدت نظر برگزار شد تا در خصوص ضرورت‌ها و اولویت‌های محتوایی با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران به بحث و تبادل‌نظر بپردازیم.


دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب با اشاره به برگزاری اجلاسیه مدیران و مدرسان گروه‌های تبلیغی سراسر کشور در قم، گفت: در راستای تبیین محتواهای تولید شده، دومین همایش بزرگ تبیین این گفتمان مشترک در قالب اجلاسیه مدیران و مدرسان گروه‌های تبلیغی در ٢۷ و ٢۸ دی و با حضور بیش از ۱٥۰ مدیر و مدرس از گروه‌های تبلیغی سراسر کشور در قم برگزار شد.


وی ادامه داد: مدیرکل همکاری‌های تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران، رئیس اندیشکده حوزه‌های علمیه، معاونان فرهنگی تبلیغی و آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی ازجمله مهمانان ویژه این اجلاسیه بودند.


دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب ادامه داد: برای اولین بار در تشکل فراگیر به‌منظور تکمیل چرخه تولید تا تبیین محتوا اقدام به شناسایی و توانمندسازی مدرسان گروه‌های تبلیغی کردیم تا مدرسان به‌عنوان حلقه واصل تشکل و گروه اقدام به تبیین این گفتمان مشترک بپردازند.


وی با اشاره به سازمان‌دهی مدرسان گروه‌های تبلیغی افزود: این سازمان‌دهی باهدف تخصصی‌سازی فعالیت‌های تبلیغی مدرسان در قالب سه کمیسیون خردسالان و کودکان، دانش‌آموزان و دانشجویان و همچنین مساجد و هیئت مذهبی انجام‌ شده است.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته