تخصصی شدن فعالیت گروههای تبلیغ جهادی
حجتالاسلام مرتضی شعبانزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، با اشاره به فعال شدن کمیسیون تأمین محتوای تشکل فراگیر گفت: در جلساتی با مدیران و کارشناسان حوزه تولید محتوا و با همکاری مؤسسات امیربیان، راه بهشت و گروه امام هادی (ع) اقدام به تولید گفتمان مشترک گروههای تبلیغی در عملیات چهل سالگی انقلاب اسلامی کردیم.
وی افزود: بهمنظور انتشار این گفتمان مشترک میان گروههای تبلیغی جلسات متعددی با حضور کارشناسان باهدف ایجاد همافزایی و وحدت نظر برگزار شد تا در خصوص ضرورتها و اولویتهای محتوایی با حضور کارشناسان و صاحبنظران به بحث و تبادلنظر بپردازیم.
دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب با اشاره به برگزاری اجلاسیه مدیران و مدرسان گروههای تبلیغی سراسر کشور در قم، گفت: در راستای تبیین محتواهای تولید شده، دومین همایش بزرگ تبیین این گفتمان مشترک در قالب اجلاسیه مدیران و مدرسان گروههای تبلیغی در ٢۷ و ٢۸ دی و با حضور بیش از ۱٥۰ مدیر و مدرس از گروههای تبلیغی سراسر کشور در قم برگزار شد.
وی ادامه داد: مدیرکل همکاریهای تبلیغی مرکز مدیریت حوزههای علمیه برادران، رئیس اندیشکده حوزههای علمیه، معاونان فرهنگی تبلیغی و آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی ازجمله مهمانان ویژه این اجلاسیه بودند.
دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب ادامه داد: برای اولین بار در تشکل فراگیر بهمنظور تکمیل چرخه تولید تا تبیین محتوا اقدام به شناسایی و توانمندسازی مدرسان گروههای تبلیغی کردیم تا مدرسان بهعنوان حلقه واصل تشکل و گروه اقدام به تبیین این گفتمان مشترک بپردازند.
وی با اشاره به سازماندهی مدرسان گروههای تبلیغی افزود: این سازماندهی باهدف تخصصیسازی فعالیتهای تبلیغی مدرسان در قالب سه کمیسیون خردسالان و کودکان، دانشآموزان و دانشجویان و همچنین مساجد و هیئت مذهبی انجام شده است.
انتهای پیام/4072/4090/
انتهای پیام/