دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1394 - 17:05

سرپرست واحد علی‌آباد کتول: دانشگاه باید در بحث‌های پدافند غیرعامل وارد شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول گفت: ما باید بپذیریم که دانشگاه باید در بحث‌های پدافند غیرعامل وارد شود و ما نیز آمادگی خود را در همکاری تمام بحث‌های پدافند غیرعامل اعلام می‌کنیم.
کد خبر : 35273

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا لادن‌مقدم در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان، هدف از این جلسه را آشنایی هیات رئیسه واحد با پدافند غیرعامل بیان و اظهار کرد: خواسته دانشگاه آزاد اسلامی از پدافند غیرعامل این است که در تمامی مسائل حفاظتی از جمله منابع انسانی، فیزیکی و غیره علم و دانش را در کنار آن قرار دهیم و ما باید بپذیریم که امروزه پدافند غیر عامل بسیار مهمتر از پدافند عامل است به جهت اینکه پدافند عامل هزینه بر است و اگر ما به دنبال توسعه پدافند غیر عامل در کشور هستیم حتما باید دانش و علم را در کنار پدافند غیر عامل قراردهیم و اگر در تصمیماتمان علم ، تکنولوژی و دانش نباشد باشکست مواجه خواهیم شد.


لادن‌مقدم افزود: اگر ما دانشجو را در هر زمینه تحت فشار بسیار قرار دهیم در آن زمینه به سمت نتیجه منفی پیش خواهیم رفت. یکی از روش‌هایی که می‌توان به مشکلات دانشجویان و استادان گوش فرا دهیم گسترش تریبون آزاد در سطح دانشگاه است و ما باید انتقادات و اشتباهات خود را بپذیریم تا بتوانیم یک مدیر موفق باشیم.


مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان نیز به تشریح اهداف و وظایف این ارگان پرداخت و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری «اگر ملتی قدرت دفاعی خود را از دست دهد و آمادگی دفاعی نداشته باشد به یک معنا زنده نیست و هویت خود را از دست داده است» گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی آنچه ما را به پیروزی رساند اعتقادات ما بود.


قاسم غریب آبادی به جایگاه ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران پرداخت و نظریه‌های مختلف نظریه پردازان سیاسی جهان را در این مورد تشریح کرد.


مدیرکل پدافند غیر عامل استان گلستان با توجه به پیام مهم رهبر انقلاب اسلامی ایران به جوانان اروپایی، گفت: دشمنان از آنجا که هیچ گاه ما را رها نخواهند کرد ما باید همیشه آمادگی خود را حفظ کنیم و دانشگاها در این زمینه نقش موثر و مفیدی را خواهند داشت.


در ادامه این جلسه هیات رئیسه واحد به بحث و تبادل نظر با مدیر کل پدافند غیر عامل و ارائه راهکار در این زمینه مختلف پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته