دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 دی 1397 - 09:37
در مراسمی؛

پردیس البرز و دانشگاه تهران تفاهم‌نامه امضا کردند

پردیس البرز و مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران به‌منظور توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : 352708
1547553491-847.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، در جلسه‌ای یونس نوربخش، رئیس پردیس البرز و علی حاجی‌آقابزرگی امیری، رئیس مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران، تفاهم‌نامه همکاری به‌منظور توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی امضا کردند.
براساس این تفاهم‌نامه دو طرف در زمینه‌های تبادل استاد، پژوهشگر و کارمند برای کسب تجربه و انتقال دانش در حوزه‌های مورد علاقه مشترک، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت و تخصصی کارکنان و مدیران دانشگاه، همکاری و تبادل اطلاعات و تجربیات در برگزاری نشست‌ها و گردهمایی‌های مشترک و انجام پروژه‌های مشترک با رعایت قوانین و مقررات توافق کردند.
در این دیدار، حاجی‌‌آقابزرگی ضمن ارائه گزارش در خصوص فعالیت‌های انجام‌شده و نیز برنامه‌های آتی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه، گفت: این مرکز برنامه‌های متنوعی را برای آموزش و توانمندسازی کارکنان و مدیران و حتی استادان دارد که آموزش در راستای سیاست‌های دانشگاه در خصوص مسئولیت‌پذیری اجتماعی از مهم‌ترین آنهاست.
سپس نوربخش با تأکید بر اهمیت آموزش گفت: آموزش حتی برای استادان جدیدالاستخدام و مدیران گروه‌ها نیز لازم است تا با مقررات و فضای دانشگاه آشنا شوند.
رئیس پردیس البرز با ابراز علاقه‌مندی پردیس برای ارتقای علمی کارکنان و تخصصی‌کردن فعالیت‌های آنها گفت: عصر کنونی، عصر هوشمندی است؛ ما نیز باید در زمینه مدیریت هوشمند، فعالیت کنیم. این هوشمندی می‌تواند در برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های تخصصی کارکنان، رابطان و حتی مدیران گروه‌های پردیس متبلور شود.
نوربخش با اشاره به اهمیت وجود سلامت اجتماعی گفت: پیش از این سلامت صرفاً در دو حوزه جسمی و روحی مورد بررسی قرار می‌گرفت، اما در حال حاضر سلامت اجتماعی، اهمیت بسیار بالاتری نسبت به دو حوزه قبلی پیدا کرده است. زندگی براساس روابط اجتماعی صحیح، سلامتی و درست عمل‌کردن به‌عنوان یکی از مسائل اجتماعی، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.


انتهای پیام/4123/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته