دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با انتشار پیامی صورت گرفت

قدردانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از سفر دکتر میرزاده به لرستان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از سفر دکتر میرزاده به استان لرستان و این واحد دانشگاهی قدردانی و تشکر کرد.
کد خبر : 35267

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، متن پیام قدردانی دکتر احمد سیف سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد به این شرح است:


دانشمند فرزانه جناب آقای دکتر میرزاده ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی
با عرض سلام و ادب


خدای منان را شاکرم که شرایطی پیش آمد تا بروجرد شهر علم و اجتهاد و فقاهت، شهری که به گفته مقام معظم رهبری «شهر استعدادهای درخشان» است میزبان دو تن از مدیران لایق و نقش آفرین در نظام جمهوری اسلامی باشد. بی‌شک مردم فهیم ایران، کار بزرگ حضرتعالی در دولت کریمه سازندگی و در بازسازی پس از جنگ و جراحی بزرگ دکتر قاضی‌زاده هاشمی در شبکه بهداشت و درمان کشور را فراموش نخواهند کرد. حضور جنابعالی و هیات رئیسه محترم دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از 50 هزارمتر مربع از پروژه‌های عمرانی این واحد دانشگاهی و در رأس آن بزرگترین کلینیک دندانپزشکی کشور، که در مدت 18 ماه ساخت و تجهیز آن به پایان رسید نشان از توان بالای دانشگاه آزاد اسلامی در ساخت طرح‌های بزرگ ملی و سازندگی ایران اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ این واحد و موجب دلگرمی و خوشحالی خادمان دانشگاه آزاد اسلامی و خیر و برکت برای مردم این شهر شد.


اذعان دارم این کار عظیم مرهون تلاش شبانه روزی تک تک افراد این مجموعه و افتخاری برای مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت جنابعالی و در راه سازندگی ایران اسلامی است. اندیشمند گرانقدر جناب آقای دکتر میرزاده حسب الامر دستور جنابعالی که همواره علاقه مند دیدار با اعضای محترم هیات علمی و پرسنل دانشگاه هستید. اینجانب از همه اعضای هیات علمی فارغ از هرگرایش سیاسی و کارکنان رسمی و شرکتی دعوت کردم که در مراسم افتتاح شرکت نمایند و حضور حضرتعالی در جمع عزیزان و شنیدن صحبت‌های آنان در جلسه و در زمان حضورتان در این واحد نشانه‌ای از به رسمیت شناختن افکار، آراء و اندیشه‌های مختلف و فراهم آوردن بستر مناسب برای آزادی بیان است.


بر خود لازم می‌دانم به نمایندگی از طرف هیأت رئیسه، استادان، دانشجویان و کارکنان این واحد مراتب تشکر و سپاس ویژه خود را از جنابعالی برای سفر به این شهر و واحد دانشگاهی اعلام کنم. امیدوارم این سفر منشاء خیر و برکت و سرآغاز فصل نوینی در تاریخ فعالیت‌های این واحد باشد.


از خداوند متعال‌ برای‌ جنابعالی که یکی از مدیران شایسته، لایق و توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید توفیق‌ و سلامت‌ و سعادت‌ آرزومندم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته