دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1397 - 17:27
یوسف‌پور تأکید کرد:

لزوم توجه ویژه به برنامه‌های 40 سالگی انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: چهل سالگی انقلاب به‌عنوان یک برنامه تشریفاتی و روتین نیست و باید توجه ویژه و بلندمدتی به آن شود. ‎
کد خبر : 352586
NewsImage3512935821324234.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از فرمانداری ساری، حجت الاسلام والمسلمین یوسف یوسف‌پور در دومین جلسه کارگروه سازمان‌ها و نهادهای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه جنبه مذهبی، انقلاب اسلامی را متمایز از سایر انقلاب‌های جهان کرد، گفت: مردم با نثار خون خود همواره پاسدار و نگهبان این رویداد دینی بوده‌اند.


وی با بیان اینکه با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی این ویژگی همانند روزهای نخست انقلاب وجود دارد و با جان و دل حامی و فرمان‌بردار ولایت‌فقیه هستند، اظهار کرد: یاوه‌گویان در آینده نزدیک با شرکت گسترده مردم در جشن پیروزی انقلاب پاسخ خویش را خواهند گرفت و درمی‌یابند که تحریم و تهدید در اراده مردم ولایی خللی ایجاد نمی‌کند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نگاه به برنامه‌های چهل سالگی انقلاب را یک نیاز اساسی و لازمه آن را تحقق باورمندی در دستیابی به اهداف عنوان و بیان کرد: چهل سالگی انقلاب به‌عنوان یک برنامه تشریفاتی و روتین نیست و باید توجه ویژه و بلندمدتی به آن شود.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته