دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیام تسلیت سردار سرلشکر باقری؛

دلاورمردان غیور نیروی هوایی پیشتازان عرصه‌های خطر و خدمت بودند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی جان باختن تعدادی از افسران و کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت و از آنان تحت عنوان پیشتازان عرصه‌های خطر و خدمت یاد کرد.
کد خبر : 352570
AndroidOnlineNewsImage.aspx.jpg

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه‌نیوز، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به‌مناسبت سانحه سقوط هواپیمای ۷۰۷ ترابری نیروی هوای ارتش جمهوری اسلامی ایران و جان باختن تعدادی از افسران و کارکنان نیروی هوایی ارتش پیام تسلیتی صادر کرد.


در این پیام آمده است: سانحه غم‌انگیز سقوط هواپیمای بوئینگ 707 ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران که منجر به جان باختن تعدادی از افسران و کارکنان غیور و دلاورمردان نیروی هوایی آجا شد، موجب تأثر و تألم فراوان شد.


این پیام می‌افزاید: دلاورمردان نستوه و رشیدی که با ایمان والا، عزم راسخ و قلب‌های آکنده از عشق به میهن اسلامی و مردم عزیز ایران، همواره پیشتاز عرصه‌های خطر و خدمت بودند و در زمره مجاهدان فی‌سبیل‌الله نام، یاد و سیره الهام‌بخش خود را در تاریخ دفاع مقدس و مقاومت 40 ساله ضداستکباری این سرزمین ثبت و با پروازی آسمانی، در جوار الهی مأوا گرفتند.


در ادامه این پیام آمده است: با دلی اندوهگین، این مصیبت بزرگ را به ملت شریف و قدرشناس ایران، خانواده معظم و داغدار جان‌باختگان و آحاد هم‌رزمان آن عزیزان در ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض کرده و از درگاه قادر متعال برای عروج‌یافتگان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته