دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1394 - 16:00

انتقاد سالاری از صداوسیما/ هدفتان از سیاه‌نمایی درباره خبر کذب کاهش جرایم قطع درختان چیست؟

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد صدا و سیما، گفت: در روزهای اخیر شاهد بودیم که صدا و سیما کمیسیون شهرسازی شورای شهر را به کاهش جرایم قطع درختان متهم کرده است، حال آنکه در نقطه عکس این کمیسیون شهرسازی بود که با پیگیری‌های مدون جرایم قطع درختان را افزایش داد.
کد خبر : 35241

به گزارش گروه اجتماعی آنا، محمد سالاری در جریان برگزاری یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، همچنین از همکاری شهرداری‌های مناطق برای پیشبرد اهداف شورا در زمینه کاهش قطع درختان ابراز رضایت کرد و افزود: نمی‌دانم هدف صدا و سیما از ایجاد این سیاه نمایی‌ها و جنجال‌های رسانه‌ای چیست؟ آن هم در شرایطی که این جنجال‌ها تنها شهروندان را متضرر می‌کند.


وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری قریب الوقوع انتخابات سازمان نظام مهندسی استان تهران، گفت: قرار بود تا پیش از برگزاری این انتخابات مباحث مربوط به شرح وظایف مجریان و مهندسان ناظر ذی صلاح به همراه مجریان پروژه تعیین تکلیف شود اما با برگزاری این انتخابات تصمیم‌گیری به تاخیر می‌افتد.


سالاری با یادآوری اینکه باید زیرساخت‌های ساخت‌وسازی در تهران هر چه سریع‌تر تغییر کند تا ایمنی در شهر بیش از پیش تامین شود، افزود: به دلیل بروز وقفه در کار نظام مهندسی، پیشنهاد می‌دهم در شورای شهر کمیسیون تلفیقی ایجاد شود تا وضعیت انتخاب مجریان پروژه‌های ساخت‌وسازی مشخص شود.


وی با یادآوری اینکه فضای ساخت‌وساز و انتخاب مجریان ذی‌صلاح بیش از هر زمان دیگری نیاز به توجه ویژه دارد، تصریح کرد: همان طور که با تشکیل کمیسیون سلامت امروز شاهد پیشبرد اهداف در زمینه سلامت و محیط‌زیست تهران هستیم، با تشکیل کمیسیون تلفیق شاهد پیشبرد اهداف در زمینه شهرسازی و معماری نیز خواهیم بود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته