دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1394 - 15:50

واکنش مقام شهرداری به اظهارات حقانی؛ مدیران خانه‌های سلامت قرارداد و بیمه دارند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در پاسخ به تذکر پیش از دستور محمد حقانی، عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر در خصوص شکایت برخی از مدیران خانه‌های سلامت شهرداری گفت: در سرای محلات فقط خانه‌های سلامت نداریم و چندین خانه دیگر نیز فعال هستند که هر کدام مدیر مربوطه را دارد. از قضا مدیرانی که قرارداد دارند نیز همین مدیران خانه های سلامت هستند.
کد خبر : 35237

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، ناصر امانی با اشاره به اینکه تا به حال مدیران خانه‌های سلامت هیچ مشکلی برای عقد قرارداد و بیمه ندشته‌اند، ادامه داد: فعالان این خانه‌ها با یک شرکت وابسته به شهرداری قرارداد داشته و بیمه از نوع تامین اجتماعی دارند.


وی ادامه داد: ممکن است اشکال در این زمینه این باشد که در آیین‌‌نامه به تصویب رسیده شورا، شهرداری موظف است رابطه استخدامی در همه خانه‌ها با شهرداری برقرار نشود.


امانی با یادآوری اینکه با اعلام شورایاران قرار است اکثر مدیران محلات تغییر کنند، متذکر شد: قرار است از طریق کد کارگاهی که از طریق بیمه اعلام می‌شود، سایر نیروها نیز قراردادشان بسته شود.


به گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری تهران مدیران خانه‌های سلامت مدیرانی هستند که قرار داد داشته و نباید نگران باشند. هرچند که ممکن است بیمه آنان از پیمانکار فعلی به پیمانکار دیگری واگذار شود که در روند ارائه خدمات و حمایت از آنان تغییری به وجود نمی‌آید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته