دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1397 - 09:35
آنا از طرح رعد گزارش می‌دهد؛

دستگیری زورگیر بی‌رحم 20 ساله/ سرقت موبایل با قمه

در حاشیه برگزاری طرح رعد، سارق 20 ساله‌ای دستگیر شد که با استفاده از قمه گوشی همراه شهروندان تهرانی را به سرقت می‌برد.
کد خبر : 352368
دستگیری.png

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، صبح امروز و در حاشیه برگزاری بیست‌و‌یکمین مرحله از طرح رعد با فردی ۲۰ ساله مواجه شدیم که فقط در یک صبح تا ظهر حدود ۱۰ گوشی همراه را با استفاده از سلاح سرد از مردم سرقت می‌کرد.


عمده فعالیت این فرد در منطقه شرق تهران بود که به همراه همدست خود و با استفاده از قمه از شهروندان زورگیری می‌کرده و غالباً هم گوشی همراه را به سرقت می برد.


بر اساس این گزارش سعید اعلا قلی‌پور رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ در خصوص اقدامات این فرد گفت: در یکی از زورگیری‌های این فرد، وقتی سرباز ناجا برای دستگیری وی وارد عمل می‌شود، این سارق با سرباز نیروی انتظامی درگیر شده و با ضربات چاقو سرباز وظیفه‌شناس امیرحسین طالبی را مجروح می‌کند؛ در همین اقدام بود که مردم نیز کمک کرده و وی دستگیر می‌شود؛ البته حال عمومی این سرباز در حال حاضر خوب و عادی است.


وی ادامه داد: این فرد روزانه قرص اعصاب مصرف کرده و بعد از آن به سرقت‌های خود اقدام می‌کرده است؛ این سارق و همدستش هم اکنون در اختیار پلیس پیشگیری تهران بزرگ هستند؛ این متهم در یکی دیگر از اقدامات خود با حمله به یک دندان‌پزشک در شرق تهران با مجروح کردن شدید وی گوشی‌ پزشک را نیز سرقت کرده بود.


بر همین اساس، یکی از مالباختگان درباره سرقت گوشی خود توسط این فرد به خبرنگار اجتماعی آنا گفت: روز چهارشنبه دو هفته قبل بود که داخل خودروی خود مشغول صحبت با تلفن همراه بودم که ناگهان فردی آمد و با زدن ضربات مشت به صورتم گوشی را سرقت کرد و بعد از این اقدام، به سمتش رفتم اما با کمک همدستش و با استفاده از سلاح سرد من را تهدید کردند و گوشی را بردند.


یکی دیگر از مالباختگان نیز گفت: در میدان نارمک نشسته بودیم که یک موتورسیکلت نزدیک ما شد و با استفاده از قمه اقدام به زورگیری کرد و گوشی‌های من را برد و بنده هم از ترس جانم هیچ مقاومتی نکردم.


گوشی‌های مسروقه هم اکنون در اختیار پلیس پیشگیری است و اقدامات برای شناسایی دیگر مالباختگان نیز ادامه دارد.


انتهای پیام/۴۱۱۰


انتهای پیام/

برچسب ها: طرح رعد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته