دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1394 - 16:17

گزارش آنا از حضور معاون عمرانی دانشگاه آزاد در واحدها و مراکز ملایر، تویسرکان، نهاوند و سامن + تصاویر

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی که برای شرکت در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد استان لرستان و افتتاح پروژه‌های عمرانی واحد بروجرد به همراه رئیس این دانشگاه در واحد خرم‌آباد و بروجرد حضور یافته بود، در راه بازگشت به تهران از واحدهای ملایر، تویسرکان، نهاوند و سامن در استان همدان بازدید کرد.
کد خبر : 35235

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس محسن هاشمی در این بازدیدها از پروژه‌های ساخته شده و در حال ساخت و بخش‌های مختلف این واحدها و مراکز دانشگاهی بازدید کرد.


معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این سفر به واحد ملایر رفت و در ابتدا با ادای احترام به مقام شامخ دو شهید گمنام والامقام و اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این واحد دانشگاهی، از ساختمان‌ها و فضاهای آموزشی به خصوص ساختمان خاتم‌الانبیا با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی واقع در بام شهرستان ملایر و آموزشکده سما و سالن ورزشی در حال ساخت آن بازدید کرد.


هاشمی در نشست کوتاهی با هیات رئیسه واحد ملایر، گسترش امکانات موجود در این واحد را خوب ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ملایر استانداردهای کافی و فضای مناسب در حوزه‌های عمرانی و آموزشی را دارد.








هاشمی در نشست کوتاهی با هیات رئیسه واحد ملایر، گسترش امکانات موجود در این واحد را خوب ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ملایر استانداردهای کافی و فضای مناسب در حوزه‌های عمرانی و آموزشی را دارد

وی اظهار کرد: باید از فرصت و موقعیت مناسب استفاده کرد و در راستای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان نیز گام‌های بیشتری برداشته شود.


دکتر داریوش جاوید سرپرست واحد ملایر نیز در این نشست به ارائه گزارشی از عملکرد عمرانی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی حوزه مسئولیت خود پرداخت.


وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی ملایر در سال 67 با درخواست مردم علم‌دوست ملایر با 150 دانشجو کار خود را آغاز کرد و اکنون با بیش از 5000 دانشجو فعالیت خود را به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای استان همدان ادامه می‌دهد.


معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین دقایقی از وقت خود در بازگشت از سفر به خرم‌آباد را در مرکز آموزشی سامن زیر نظر واحد ملایر سپری کرد و از پروژه رو به اتمام این مرکز بازدید داشت.


سرپرست این مرکز آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از حضور مهندس هاشمی در این مرکز ابراز خرسندی و قدردانی کرد.



حسین امیری با بیان اینکه این برای نخستین بار بود که یکی از مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه از این مرکز بازدید می‌کرد و این برای ما جای بسی خوشحالی و ایجاد انگیزه است، گفت: معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از عملکرد عمرانی این واحد ابراز رضایت کرد و در این حضور از پروژه ساختمان آموزشی و اداری بازدید کرد.








امیری: این برای نخستین بار بود که یکی از مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه از مرکز سامن بازدید می‌کرد و این برای ما بسی جای خوشحالی و ایجاد انگیزه است

وی با بیان اینکه این پروژه تا دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد و برای ترم آینده در مهر 94 قابل استفاده است به آنا گفت: این مرکز دانشگاهی حدود 200 دانشجو و 14 رشته تحصیلی دارد. این مرکز در بهمن سال 86 راه‌اندازی شده است.


هاشمی با حضور در مرکز نهاوند زیر نظر واحد همدان از این مرکز آموزشی نیز بازدید کرد.


حمید سوری سرپرست این مرکز آموزشی به خبرنگار آنا گفت: معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی عصر روز دوشنبه به منظور بازدید از دانشگاه آزاد نهاوند در میان استقبال سرپرست فرمانداری، معاون فرماندار و جمعی از مردم وارد شهر نهاوند شد.



وی افزود: مهندس محسن هاشمی سپس وارد مرکز آموزشی نهاوند شد و علاوه بر بازدید از قسمت‌های مختلف این دانشگاه در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیات موسس، استادان و کارمندان این دانشگاه برگزار شد به بررسی مشکلات و کمبودهای این دانشگاه پرداخت.



سوری با بیان اینکه معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از ساختمان آموزشی این دانشگاه بازدید کرد به آنا گفت: مهندس هاشمی با احداث جاده دسترسی به عنوان ورودی جدید و احداث سوله ورزشی این دانشگاه موافقت و دستور مراحل کار آن را صادر کرد.









سوری: مهندس هاشمی با احداث جاده دسترسی به عنوان ورودی جدید و احداث سوله ورزشی این دانشگاه موافقت و دستور مراحل کار آن را صادر کرد



سرپرست مرکز نهاوند با اعلام اینکه این مرکز آموزشی در سال 83 راه‌اندازی شده و اکنون حدود 1000 دانشجو و 14 رشته( 9 کاردانی و 5 کارشناسی) دارد، اظهار کرد: معاون عمرانی دانشگاه آزاد بر احیای فضای سبز برای تملک زمین این مرکز دانشگاهی تاکید کرد.


به گزارش آنا، هاشمی همچنین به اتفاق هیات همراه در بازدید از واحد تویسرکان از امکانات و توانمندی‌های این واحد دانشگاهی دیدن کرد.


وی در این سفر علاوه بر بازدید از کل سایت واحد تویسرکان به باغ تحقیقاتی واحد تویسرکان رفت و از نزدیک این مزرعه زیبا را نیز مشاهده کرد.



معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بر مزار دو شهید گمنام در صحن واحد تویسرکان و قرائت فاتحه از مقام شامخ شهیدان تجلیل به عمل آورد.


به گزارش آنا، دکتر سعید جامه‌بزرگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، دکتر سیدعلی اصغر تروهید رئیس دبیرخانه هیات امنای استان و دکتر داریوش جاوید سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ملایر، هاشمی را در این سفر همراهی می‌کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته