دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عارف در همایش مدیریت جهادی:

جریان‌های سیاسی منافع ملی را فدای منافع باندی و حزبی نکنند

نماینده مردم تهران در مجلس در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی گفت: از جریانات سیاسی انتقاد می‌کنم که منافع ملی را فدای منافع باندی و حزبی خود می‌کنند.
کد خبر : 352319
aref1.jpg

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدرضا عارف در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی که شامگاه امشب در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفت: امروز با چالش‌های جدی مواجه هستیم و از جریانات سیاسی انتقاد می‌کنم که منافع ملی را فدای منافع باندی و حزبی خود می‌کنند و باید این جریانات بدانند که اختلاف‌ها هیچ سودی برای کشور ندارند.
وی ادامه داد: مسئله اصلی مشکلات امروز کشور، موضوع مدیریتی است که از گذشته از این مسئله رنج می‌بردیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات کشور باید روحیه جهادی تقویت شود و اینکه ما نمی‌گوییم تحریم‌ها تأثیری ندارد، اما می‌توانیم با نگاه به درون آثار تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم، لذا باید به آرمان‌هایمان بازگردیم و به یک دغدغه برای همه ما تبدیل شود.
عارف تصریح کرد: برای اینکه آرمان‌ها و مدیریت جهادی عملی شوند باید وفاق ملی تقویت شود و در این شرایط هدف، منافع ملی است.
وی با اشاره به افق چشم‌انداز ۱۴۰۴، گفت: متأسفانه در افزایش نرخ بهره‌وری هیچ دستاوردی نداشتیم و همچنین در حوزه علوم دانش‌بنیان موفقیت‌هایی نداشتیم.
عارف ادامه با بیان اینکه در این شرایط معیشت مردم باید دغدغه اصلی مسئولان باشد، افزود: نباید مدام شعار ساده‌زیستی داد و در عمل آن را اجرا نکرد بلکه مدیران باید به آرمان‌های انقلاب بازگردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید سیاست‌بازی‌ها را به حدی برسانیم که کسی جرئت قبول مسئولیت را نداشته باشد. متأسفانه امروز کار به جایی رسیده که کسی به این راحتی قبول نمی‌کند مسئولیتی را قبول کند؛ در صورتی‌که باید بستری فراهم شود تا افراد متخصص و شایسته بتوانند مدیریت را برعهده بگیرند و باید بدانیم که در مدیریت اشتباه و خطا وجود دارد و مدیر باید پاسخگوی این اشتباهات نزد مردم و خداوند باید باشد.
انتهای پیام/4079/ 4122/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته