دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چهره به چهره با علیرضا خمسه در منطقه 21

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 در اولین اجرای برنامه «چهره به چهره»، میزبان علیرضا خمسه بازیگر توانمند، نام آشنا و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلوزیون کشورمان می‌شود.
کد خبر : 35217

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 21، در این برنامه که با هدف معرفی فرهیختگان و بزرگانی که به نوعی در اعتلای فرهنگ و هنرکشور قدم برداشته و نقش داشته‌اند، برگزار می‌شود، همایون حسینیان در قالب مجری برنامه به گپ‌و‌گفت اختصاصی و صمیمانه با علیرضا خمسه می‌پردازد که در کنار این گفتگو بخش‌هایی از فیلم‌های مرتبط با این بازیگر نام آشنا نیز بر روی صفحه سینما به نمایش در می‌آید.


علیرضا خمسه در ۹ بهمن ماه سال ۱۳۳۱ در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی است. وی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بود. خمسه در سال ۱۳۵۷ به فرانسه رفت و یک سال و نیم دوره‌های مربوط به پانتومیم، حرکات بدنی و بازیگری را در آنجا فرا گرفت. در سال ۱۳۵۹ به ایران بازگشت و در سال ۱۳۶۰ برای اولین بار مقابل دوربین سینما رفت و در فیلم بازی کرد. او همچنین برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد مکمل از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۷ برای بازی در فیلم «بیست» است. خمسه جایزه بهترین بازی را از جشنواره بین‌المللی فیلم پیونگ‌یانگ کره شمالی در سال ۱۹۹۲ به خاطر بازی در فیلم آپارتمان شماره 13 از آن خود کرد. این فیلم در جشنواره نامزد ۷ سیمرغ بود و برنده ۲ سیمرغ نیز شد.


علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در برنامه در تاریخ 7 شهریورماه راس ساعت 18 به آدرس تهرانسر، بلوار اصلی بعد از میدان کمال الملک، نبش کوچه سوم، سینما ققنوس مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته