دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فراخوان دومین جشنواره و جایزه «همایون خرّم»

فراخوان دومین جشنواره و جایزه «همایون خرّم» منتشر شد.
کد خبر : 35210

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از دبیرخانه دومین جشنواره و جایزه همایون خرم، مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» و خانواده استاد همایون خرّم با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین دوره جشنواره و جایزه‌ همایون خرّم را با نام «نوای خرّم 2» در تالار رودکی و تالار وحدت برگزار خواهد کرد.


این جشنواره با هدف ماندگاری و گسترش فرهنگ فاخر موسیقی اصیل ایران زمین، ارتقای بینش فرهنگی و هنری جامعه، ارائه الگوهای مناسب اخلاقی و حرفه‌ای و شناخت بیشتر هنرجویان نسبت به بزرگان هنری کشور و بررسی میزان تأثیرپذیری آن‌ها از هنر این استادان، مؤسسه فرهنگی هنری «راد نواندیش» و خانواده استاد همایون خرّم با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین دوره جشنواره و جایزه‌ همایون خرّم را با نام «نوای خرّم 2» در طی سه شب در زمستان 1394 در تالار رودکی و تالار وحدت برگزار می‌شود.


نوازندگان کلیه سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از 18 سال) می‌توانند با اجرای یک اثر از ساخته‌های آهنگساز و نواساز برجسته، استاد همایون خرّم به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت کنند.


همچنین به منظور تشویق و پرورش استعدادهای کودک و نوجوان، چنانچه داوطلبان بر مبنای ساخته‌های استاد خرّم، قطعه‌ای موسیقایی تصنیف کرده یا آهنگی ساخته باشند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.


علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا 15 آذرماه فرصت دارند تا برای حضور در این جشنواره ثبت نام کنند.


علاقه‌مندان برای آگاهی از شرایط شرکت در جشنواره و فرستادن آثار خود می‌توانند به تارنمای ویژه این جشنواره به نشانی www.khorramfestival.com مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته