دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1394 - 16:53

چاپ کتاب «روش‌شناسی و ابزار نوین تجزیه و تحلیل» از سوی معاون دانشجویی فرهنگی واحد گرگان

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از چاپ کتاب «روش شناسی و ابزار نوین تجزیه و تحلیل» در علوم سیاسی و روابط بین‌الملل خبر داد.
کد خبر : 35207

دکتر خسرو مزرعی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: بنای این کتاب برطرح موضوعات کلیدی و اختصار است تا خواننده بتواند از مطالعه آن به برداشت هایی روشن و بی تکلف دست یابد.


عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر که خود دانش‌آموخته دکتری علوم سیاسی از واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است با بیان اینکه مطالعه این اثر برای دانشجویان و بویژه دانشجویان علوم سیاسی و روابط بین الملل در سطح کارشناسی ارشد و دکتری مفید است، بیان کرد: موضوع روش و روش شناسی و ابزار نوین تجزیه و تحلیل در حوزه علوم سیاسی از اهمیت دوچندانی برخوردار است که بدون توجه به آن امکان درک درست و تجزیه و تحلیل واقع بینانه از حوادث و رخدادها وجود ندارد.


نخستین معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از تالیف و انتشار بیش از 10 عنوان کتاب، با عناوینی همچون حکومت آینده ، توسعه اجتماعی ، معادله زندگی ، رنگ خدا ، خدایانامه ، دل هایی به رنگ بهشت ، در مدار عاشقی ، خلوت های عارفانه، تحولات اندیشه سیاسی در غرب و مولفه های کارآمدی روحانیت در جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود : مهمترین دلیل در نگارش این کتب علاقه‌مندی شخصی و ضرورت های اجتماعی است که به تحقیق در موضوعات مختلف اجتماعی، سیاسی، اخلاقی و عرفانی منجر و در نهایت به تالیف کتاب ختم می‌شود.


مزرعی بیان کرد: کتاب«روش شناسی و ابزار نوین تجزیه و تحلیل» در علوم سیاسی و روابط بین الملل در 220 صفحه توسط نشر پیک ریحان گرگان در قطع وزیری به چاپ رسیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته