دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار صفاری در گفتگو با آنا:

اهداف گسترده‌تری را در رزمایش‌های مشترک پیگیری خواهیم کرد

معاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه مرکزی خاتم الأنبیاء(ص) گفت: تلاش می‌کنیم تا اهداف گسترده‌تری را در برگزاری رزمایش‌های مشترک نیروهای مسلح دنبال کنیم.
کد خبر : 351823
82514913-71582740.jpg

سردار مرتضی صفاری در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره تأثیر رزمایش‌های نظامی بر افزایش اقتدار دفاعی کشورمان، گفت: یکی از موضوعات مهم، موضوع رزمایش است؛ زیرا باعث تقویت آمادگی‌های دفاعی، رزمی و افزایش بازدارندگی خواهد شد.


وی با بیان اینکه برگزاری رزمایش‌های نظامی منجر به افزایش اعتماد به نفسمان خواهند شد، تصریح کرد: نیروهای مسلح امیدی برای مردم هستند و به‌خصوص اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش‌های نظامی، موجب اقتدار نظام و وحشت‌آفرینی برای دشمنان محسوب می‌شوند و ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم تا اهداف گسترده‌تری را در برگزاری رزمایش‌های مشترک نیروهای مسلح دنبال کنیم.


معاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) در ادامه با اشاره به دستاوردهای دفاعی کشورمان در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز در تولید تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیدیم که یکی از آن‌ها توانایی در قطعه‌سازی است و تولیداتمان به حدی است که توانستیم به خارج از کشور هم صادرات داشته باشیم.


صفاری در پایان خاطرنشان کرد: دانش‌های بنیادی و موردنیاز صنایع دفاعی، موضوعی است که امروز به‌صورت بومی آموزش داده می‌شوند و این موضوع می‌تواند در رده‌های مختلف نیروهای مسلح، مهم و کاربردی باشد.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته