دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1394 - 12:55
درگفت و گو با آنا

مسعود عنایت: مشکلی با اصفهانیان ندارم/ محرومیت فغانی ربطی به پرسپولیسی‌ها ندارد

رییس دپارتمان داوری گفت: سجادی از من خواست به داوران تذکر بدهم تا دیگر مرتکب اشتباهات فاحش نشوند.
کد خبر : 35170

مسعود عنایت در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه در جلسه ای که با سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان داشته مورد مواخذه قرار گرفته، بیان داشت: «نشست دوستانه ای با سجادی داشتم و درباره مسائل داوری صحبت کردیم. در این نشست وی حساسیت های موجود در پرطرفدارترین ورزش کشور را بیان کرد و از من خواست به داوران تذکر جدی بدهم که بعد از این در قضاوت هایشان حداقل اشتباه را داشته باشند.»


وی در مورد اعتراض‌های تمام نشدنی که هنوز به قضاوت فغانی در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن می‌شود، اظهار داشت: «فغانی تا پیش از قضاوت این دیدار بیکار نبود و خارج از لیگ در سه دیدار چمپیونزلیگ آسیا داوری کرد. بنابراین انتخاب او برای این دیدار اشتباه نبوده است. فغانی دیدارهای حساس‌تر از این بازی را نیز قضاوت کرده است. در آن صحنه زاویه دیدش غلط بوده و به اشتباه برای ذوب آهن پنالتی اعلام کرد.»


عنایت خاطرنشان کرد: «اینکه فغانی چهار جلسه از قضاوت محروم شده به خاطر نمره پایینی بوده که ناظر بازی به او داده است و ربطی به اعتراض پرسپولیسی ها ندارد. در مورد محمدرضا اکبریان داور بازی استقلال اهواز و استقلال تهران هم پس از آنکه گزارش ناظر بازی را به دقت بررسی کنیم، حکم نهایی را صادر خواهیم کرد. اینکه در برخی رسانه ها نوشته شده وی دو تا چهار جلسه محروم می شود، صحت ندارد.»


رییس دپارتمان داوری پیرامون برکناری احتمالی فریدون اصفهانیان از ریاست کمیته داوران، عنوان کرد: «من هیچ مشکلی با او ندارم و در سمتی نیستم که در خصوص ماندن یا رفتن وی اظهارنظری بکنم. الان از شما می شنوم که قرار است اصفهانیان برکنار شود. در هر صورت این هیات رئیسه فدراسیون است که در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد.»


عنایت درباره افزایش حقوق داوران نیز گفت: «جدولی را بر اساس زحمات داوران فوتبال در طول یک مسابقه و میزان دریافتی‌شان در سراسر دنیا آماده کردیم و تحویل هیات رئیسه فدراسیون دادیم تا پس از بررسی لازم آن را به تصویب برسانند و افزایش حقوق داوران را اجرایی کنند. هنوز که فدراسیون جوابی در این رابطه به ما نداده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته