دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
6 نفر محروم و جریمه شدند؛

صدور آرای انضباطی بازی جنجالی بادران و آلومینیوم اراک

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای دیدار دو تیم بادران تهران و آلومینیوم اراک را صادر کرد.
کد خبر : 351691
24-32.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا  از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای انضباطی دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و بادران تهران که در هفته شانزدهم برگزار وبه جنجال کشیده شده بود؛ اعلام شد.


کمیته انضباطی با بررسی ناظر بازی و هم‌چنین مرور فیلم‌ها، آرای زیر را علیه خاطیان این مسابقه صادر کرده که به شرح ذیل است:


* تیم‌های آلومینیوم اراک و بادران تهران به دلیل رفتار غیر‌مسئولانه از سوی کادر و عوامل این دو تیم به تصمیمات داوری، هر کدام به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شوند.


* تیم آلومینیوم اراک به دلیل تخلفات تماشاگرانش مبنی بر پرتاب بطری و صندلی به سوی تماشاگران میزبان، زد و خورد دو تماشاگر میهمان و میزبان و توهین به نماینده فدراسیون، به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


* علی قلعه‌نوعی از تیم آلومینیوم اراک و محمدرضا مولایی از تیم بادران تهران علی‌رغم محرومیت و بی‌توجهی به رای فدراسیون ایجاد جنجال نمودند که هر کدام به توبیخ کتبی محکوم شدند.


*غلامی، تدارکات تیم آلومینیوم اراک به دلیل بی‌توجهی به تذکرات و فحاشی پس از اتمام مسابقه به تیم مقابل به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)


* روح الله اصغری، سرپرست تیم آلومینیوم اراک به دلیل رفتار غیر‌مسئولانه و ورود غیر‌مجاز به زمین بازی که منجر به اخراجش شد؛ به توبیخ کتبی محکوم شد.


* همچنین حسین کریمی، بازیکن تیم بادران تهران به دلیل رفتار زننده که سبب تحریک تماشاگران شد به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته