دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1394 - 17:43
کوتاه از واحدهای مرودشت، نراق، علی‌آباد کتول و ایوان

از گلباران مرقد شهدای گمنام تا انتخاب زن شاخص در عرصه فرهنگی

جلسه ارتباط با صنعت و جامعه با حضور نمایندگان شرکت صنایع الکترونیک (صا شیراز) در محل دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.
کد خبر : 35147

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این جلسه هم‌اندیشی، مسائل و زمینه‌های همکاری‌های مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و شرکت صنایع الکترونیک (صا شیراز) مورد بحث قرار گرفت و همچنین نمایندگان شرکت صاشیراز علاقه‌مندی آن شرکت را در زمینه همکاری همه جانبه آموزشی، پژوهشی و صنعتی با گروه‌های مختلف آموزشی دانشگاه اعلام کردند.


در این راستا مقرر شد پس از بحث و بررسی نظرات مطرح شده، جلسه‌ای در ابعاد وسیع‌تر و با حضور مدیران ارشد هر دو مجموعه برنامه ریزی شود. همچنین مقرر شد شرکت صا شیراز توانمندی‌های بالقوه مجموعه‌های تحت مدیریت خود را به منظور استفاده دانشگاه از خدمات آن شرکت به دانشگاه اعلام کند.


جلسه ارتباط با صنعت و جامعه با حضور نمایندگان معاون اداری و منابع انسانی، نماینده آموزش شرکت صنایع الکترونیک (صا شیراز)، رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه، رئیس و استادان دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی واحد مرودشت برگزار شد.


مراسم گلباران و عطر افشانی مرقد شهدای گمنام واحد نراق برگزار شد


به همت معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج دانشجویی واحد نراق، به‌مناسبت بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی وباهنر مراسم گلباران و عطرافشانی مرقد شهدای گمنام با حضور حجت‌الاسلام دکتر حسن خیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق، اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.


در این آئین روحانی شرکت کنندگان با غباروبی مزار پنج شهید گمنام با قرائت فاتحه به مقام بلند و شامخ شهیدان هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.


مراسم روز کارمند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول


مراسم گرامیداشت روز کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول با حضوررئیس واحد و جمع کثیری از کارکنان به همراه خانواده در سالن علامه جعفری دانشکده فنی و مهندسی واحد برگزار شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و آغاز هفته دولت با توجه به نقش نیروی انسانی در پیشرفت این واحد دانشگاهی وبا توجه به اطلاعات و تجربیاتشان در صحنه های مختلف خدمت‌گذاری، گفت: ویژگی‌های یک نیروی کاردان و شایسته را علاقه‌مندی به تغییر و تحول، تحمل نظرات و ایده‌های مخالف و داشتن روحیه کار گروهی و اعتقاد به خرد جمعی، تقدم داشتن منافع سازمانی به منافع خود و مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها است.


دکتر لادن مقدم خطاب به کارکنان واحد اظهار کرد: دانشگاه را خانه خود بدانید و منافع دانشگاه را اولویت دهید، مشارکت در برنامه‌ریزی چشم‌انداز دانشگاه و بی‌تفاوت نبودن نسبت به سرنوشت دانشگاه و تقدم نگرش سیستمی به نگرش شخصی را سرلوحه کار خود قرار دهید.


این مراسم با برنامه‌های شاد، متنوع، اهداء لوح سپاس و هدیه به قید قرعه به کارکنان و صرف شام همراه بود.


انتخاب کارشناس فرهنگی واحد ایوان به عنوان زن شاخص در عرصه فرهنگی


بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگ عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، زینب منصوری کارشناس فرهنگی واحد ایوان به عنوان زن شاخص در عرصه فرهنگی و عضو کمیته بانوان شهرستان معرفی شد و توسط معروف بسطامی فرماندار ایوان از ایشان تقدیر به عمل آمد.


این انتخاب با شاخصه مسئولیت‌پذیری، متکی بودن به اصول اخلاقی و ارزش‌های اسلامی و داشتن روحیه تعاون و سازگاری اجتماعی انجام شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته