دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1397 - 10:07
سبحانی‌فر در گفتگو با آنا:

تخریب دولت از طرف اصلاح‌طلبان خودزنی است

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: هرگونه کار علیه دولت از سوی گروه‌های همسو در مجلس خودزنی برای آنان خواهد بود.
کد خبر : 351455
201612100302140725.jpg

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفتگو با خبرنگار  گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به صحبت‌های محمدرضا عارف مبنی بر اینکه برخی وزرای دولت با فراکسیون امید هماهنگ نیستند، اظهار کرد: نمی‌دانم افراد در مقابل چه سؤال‌هایی قرار می‌گیرند که چنین سخنانی را مطرح می‌کنند. معتقدم مجموعه‌های مختلف به‌‌ویژه جریان‌های همسو، در شرایط حساس باید با دولت همراهی داشته باشند چرا که بدون شک موفقیت دولت به نفع این جریان‌ها هم هست.


نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم از وضعیت معیشتی رنج می‌برند و بخشی از این رنج در همسویی جریان‌های فکری با دولت قابل رفع است، تصریح کرد: اگر برخی بخواهند مباحث انتخاباتی را پیش رو بگذارند طبیعی است که این موضوع به نفع کشور نخواهد بود.


سخنگوی حزب اعتدال و توسعه تأکید کرد: هرگونه مخالفت و کار علیه دولت از سوی گروه‌های همسو یک نوع خودزنی برای آنان خواهد بود لذا نباید فکر کنند تخطئه و زدن دولت منفعتی برای انتخابات است.


سبحانی‌فر با تأکید بر اینکه دولت و مجلس باید همه توان خود را برای عبور از مشکلات اقتصادی به کار گیرند، اظهار کرد: توقع داریم گروه‌های همسو در مجلس  از جریان‌های مخالف دولت دلسوزتر باشند تا بتوانیم با هم‌افزایی در کارهای کشور و توجه به معیشت مردم موفق باشیم و بدون شک موفقیت در انتخابات آینده هم در گرو همین هماهنگی خواهد بود.


انتهای پیام/4071/4034/پ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته