دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 دی 1397 - 18:19
سازمان سنجش منتشر کرد؛

اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان نیمه‌متمرکز آزمون سراسری

نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان نیمه‌متمرکز آزمون سراسری در پایگاه‌ اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
کد خبر : 351273

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در رشته‌های نیمه متمرکز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی گروه آموزش پزشکی (پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) در آزمون سراسری ۹۷ در پایگاه‌ اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر شد.


براساس اعلام سازمان سنجش ۴ هزار و ۱۱۳ نفر در این رشته‌ها پذیرفته شده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۶۷۸ نفر زن و ۲ هزار و ۴۲۶ نفر مرد هستند.


بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرفته‌شدگان لازم است قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه و یا موسسه محل قبولی خود برای اطلاع از برنامه زمانی، مکان، مدارک موردنیاز و نحوه مراجعه خود جهت ثبت‌نام، از روز دوشنبه 24 دی ماه به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه محل قبولی ذی‌ربط مراجعه کنند. عدم مراجعه به‌موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به‌منزله انصراف قطعی از تحصیل آن‌ها تلقی خواهد شد.


همچنین پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی لازم است یک هفته بعد از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان در سایت این سازمان، برای اطلاع از برنامه زمانی، مکان، مدارک موردنیاز و نحوه ثبت‌نام اینترنتی و یا مراجعه حضوری خود جهت ثبت‌نام، به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی مراجعه کنند.


اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام نخواهد شد و با پذیرفته‌شدگان برای انجام مراحل ثبت‌نام توسط دانشگاه مذکور هماهنگی لازم به‌عمل خواهد آمد.


همچنین در رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز تربیت مروج سیاسی و مربیگری عقیدتی (کدهای 18616 و 17664) مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه- قم و رشته فوریت‌های پزشکی (کد 18547) بورسیه وزارت دفاع در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) به دلیل عدم ارسال نتایج مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش داوطلبان از سوی مؤسسات مذکور، هیچ داوطلبی به‌عنوان پذیرفته‌شده نهایی اعلام نخواهد شد. داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سؤال می‌توانند با ارگان و یا دانشگاه ذی‌ربط تماس حاصل کنند.


گفتنی است در کدرشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز کدهای (18516، 18519، 18538، 18549، 18550، 18696 و 18697) به دلیل اینکه داوطلبی در مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش از سوی مؤسسات ذی‌ربط مورد تائید قرار نگرفته است، هیچ داوطلبی به‌عنوان پذیرفته‌شده نهایی اعلام نشده است.


داوطلبان می‌توانند برای مشاهده نتایج اعلام شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.


انتهای پیام/4060 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته