دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 دی 1397 - 11:27
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

شورای انقلاب فرهنگی قرارگاه «علم و فناوری» و «فرهنگ و جامعه» است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مسئولیت سنگینی که رهبرحکیم و الهی انقلاب بر عهده ما گذاشته­‌اند نیاز به نوعی آرامش و دوری از فعالیت اجرایی دارد.
کد خبر : 351184
25b2916b5c49db617f52fa5ea48efee7_347.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از شورای عالی انقلاب فرهنگی، چهل و سومین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی به ریاست سعیدرضا عاملی­ در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.


عاملی در این جلسه با تقدیر از خدمات محمدرضا مخبر دزفولی دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در دوران مسئولیت ایشان پایه بسیاری از خدمات بزرگ گذاشته شده است و من باید تاکید کنم که بنده دبیرخانه را «آباد» تحویل گرفتم و امیدواریم با توفیق الهی و همکاری مجموعه شورای عالی انقلاب فرهنگی بتوانیم این مسیر را به جلو ببریم.


استاد گروه ارتباطات دانشگاه تهران شفافیت اطلاعاتی را دارای اهمیت دانست و افزود: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی در مورد دسترسی آزاد به اطلاعات که مرتبط با اطلاعات عمومی است، شایسته است سامانه­ ای برای شفافیت تراکنش‌های مالی و اداری مرتبط با منابع مالی خدمات قرآنی راه­‌اندازی شود.


وی افزود: شفافیت اطلاعات مالی برای فعالیت­‌های قرآنی که خدمت بزرگ و باشرافتی است، اعتماد آفرین و بازدارنده داده‌های دستکاری شده و غلط خبری خواهد بود.


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قرارگاه سیاستگذاری، برنامه ریزی راهبردی، نظارت و ارزیابی و کمک به اجرائی‌شدن مصوبات در دو حوزه گسترده و مهم  «علم و فناوری» و «فرهنگ و جامعه» است.


وی افزود: این مسئولیت سنگینی که رهبرحکیم و الهی انقلاب بر عهده ما گذاشته­‌اند نیاز به نوعی آرامش و دوری از فعالیت اجرایی دارد و شایسته است دبیرخانه و ستادهای مربوطه بر وظایف اصلی خود متمرکز شوند.


انتهای پیام/4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته