دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جام ملت‌های آسیا؛

فرصتی مناسب برای انتقام بازماندگان اینچئون

در دیدار تیم‌های ایران و ویتنام، سه بازیکن ایران و دو بازیکن ویتنام پس از پنج سال مقابل هم قرار می‌‌‌گیرند.‌
کد خبر : 351072
1393 IRAN OMID.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های فوتبال ایران و ویتنام در حالی دومین مسابقه خود در جام ملت‌های آسیا را مقابل هم برگزار می‌کنند که برخی از بازیکنان دو تیم، پیش از این در بازی‌‌های آسیایی اینچئون مقابل هم قرار گرفته‌اند.


وقتی پیش از بازی‌های آسیایی 2014 مشخص شد که ایران با تیم‌های قرقیزستان و ویتنام هم‌گروه است، بسیاری این را به حساب شانس بالای ایران گذاشتند، مخصوصاً با توجه به این‌‌که از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کردند.


اما در روز 15 سپتامبر در استادیوم وا شهر آنسان همه پیش‌بینی‌ها نادرست از آب درآمد. ایران در نیمه نخست دو گل خورد و سرانجام 4-1 شکست خورد تا حذفی زودهنگام در انتظار ایران باشد.


حالا پنج سال از آن مسابقه گذشته است. از آن تیم ویتنام نفراتی مثل کوئه انگوک‌های و انگوین هوی‌هونگ در تیم حاضر در جام ملت‌های آسیا حضور دارند. در آن تیم ایران هم بازیکنانی چون مرتضی پورعلی‌گنجی، کاوه رضایی، حسین کنعانی‌زادگان، مهدی شریفی، روزبه چشمی، محسن مسلمان، علی کریمی، فرشید اسماعیلی و یعقوب کریمی حضور داشتند که در حال حاضر پورعلی‌گنجی، کنعانی‌زادگان و چشمی در تیم ملی اعزامی به جام ملت‌های آسیا بازی‌ می‌کنند.


انتهای پیام/4051/ 4122/


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته