دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1397 - 11:23
بابایی مطرح کرد:

ترویج استفاده از سبزیجات و میوه در سبد غذایی دانشجويان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: محور برگزاری جشنواره سالاد و دسر سالم، ترویج استفاده از سبزیجات و میوه در سبد غذایی دانشجویان است.
کد خبر : 350928
IMG_7480.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، جشنواره و مسابقه سالاد و دسر سالم ویژه دانشجویان دختر خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.


حجت بابایی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح سلامت دانشجویان و قرارگرفتن این موضوع به عنوان محور تغذیه سالم و پیشگیری از بیماری‌های دیابت، قلبی و عروقی، فشارخون و سرطان، جشنواره سالاد و دسر سالم در محل  خوابگاه دانشجویان دختر واحد کرمان برگزار شد.


وی با اشاره به نقش تغذیه سالم در بهبود سلامت افراد جامعه افزود: با توجه به اینکه تغذیه صحیح ارتباط مستقیمی با روان و روح سالم دارد، دانشجویان دختر که در آینده مادران جامعه می‌شوند باید این نوع تغذیه را در الگوی مصرف خانوار بگنجانند.


بابایی تصریح کرد: ملاک انتخاب سالاد و دسر برتر از دیدگاه کارشناسان و داوران اين مسابقه طعم، مزه، نوع پخت، تزئین، خلاقیت، مرقون و به‌صرفه بودن است و محوریت اصلی برگزاری جشنواره، ترویج استفاده از سبزی و حبوبات و میوه در سبد غذایی دانشجويان  است.


در پایان این مراسم و پس از امتیاز داوران به شرکت‌کنندگان برتر جوایزی اهدا شد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته