دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سانتیاگو سولاری:

انتقادات مودریچ را قبول دارم/ مشکلات را درون تیم حل کنیم

باخت رئال‌ مادرید در خانه برابر رئال‌ سوسیداد پیامد سنگینی برای مادریدی‌ها به دنبال داشت تا جایی‌که در انتهای بازی مودریچ و راموس از شرایط تیم انتقاد کردند. .
کد خبر : 350806
880x495_cmsv2_6d19d4a2-88f4-56b3-abf8-dd73b18533f1-3434806.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،  رئال مادرید بعد از باخت خانگی در لالیگا برابر سوسیداد، فردا شب، باز هم در وزشگاه خانگی و این بار در بازی رفت خود، در مرحله یک هشتم‌نهایی کوپا دل‌ری برابر لگانس قرار خواهد گرفت.


نکته جالب این که فصل گذشته، همین تیم لگانس سبب حذف رئال مادرید از این جام شده بود. 


سانتیاگو سولاری مربی جوان این تیم در کنفرانس خبری قبل از این مسابقه گفت: با انگیزه و شوق فراوانی به بازی فردا نگاه می‌کنیم. ما در هر رقابتی با انگیزه وارد می‌شویم. کوپا دل‌ری یک تورنمنت بسیار خوب است و باید از دقیقه ابتدائی با حداکثر تمرکزمان کار را آغاز کنیم. باید در مقابل دروازه باهوش‌تر باشیم و از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببریم. کاری که در دو بازی گذشته انجام ندادیم. سعی ما بر این است که تمام انرژی خودمان را در هر بازی بگذاریم و شخصیت ویژه رئال را نشان دهیم. البته لگانس تیمی منسجم و بسیار خوب و سریع، به‌خصوص در ضدحملات است و باید مراقب باشیم.


سولاری در رابطه با انتقادات مودریچ پس از شکست از سوسیداد گفت: لوکا مودریچ در داخل و خارج از زمین شخصیت برجسته‌ای است و به همین دلیل، فاتح توپ طلا شد. صحبت‌هایش کمی تند بود ولی باید مشکلات تیم را درونی و با اتحاد خودمان حل کنیم. این‌که گفت به آسانی گل می‌خوریم و مشکل گلزنی داریم، حرف اشتباهی نبود. باید در تمام کنندگی با دقت باشیم و از دقیقه اول با تمرکز و جدیت بیشتری بازی را شروع کنیم.»


سولاری هم‌چنین در رابطه با مشکل گلزنی رئال و جذب بازیکن جدید در این تیم گفت: آمار گل‌زنی نشان می‌دهد که مشکلاتی داریم. کریستو در تیم اول؟ او مهاجم تیم دوم ماست و هر زمان لازم باشد از او در تیم اصلی، استفاده خواهم کرد. امسال برای جوانان ما سال مهمی است. همه می‌دانیم گل زدن کار دشواری است ولی تلاش می کنیم تا در این زمینه بهتر شویم.


سولاری درباره جذب براهیم دیاز بازیکن سابق سیتی عنوان کرد: دیاز را در شرایط خوبی دیدم. او شماره 21 که شماره سابق من در رئال است را به تن خواهد کرد و انتخاب درستی هم بود. این‌که فردا به میدان برود، بستگی به رسیدن مجوز بازی او دارد.


مربی آرژانتینی رئال مادرید در خصوص سیستم کمک داور ویدئویی «وی ای آر» نیز گفت: این یک سیستم جدید در لالیگاست و نواقصی دارد که باید برطرف شود. در بازی با سوسیداد اتفاقاتی افتاد که درکش برای‌مان سخت بود. گلایه‌های ما با هدف دفاع از حقانیت رئال مادرید بود . باید مشخص شود که وی ای آر برای چه آمده و چه کاربردی خواهد داشت. روی صحنه سرنگون شدن بازیکن ما همه منتظر دخالت وی ای آر بودیم اما در عمل چنین اتفاقی رخ نداد.


انتهای پیام/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته