دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسابقات پیست قهرمانی آسیا؛

ترکیب نمایندگان ایران در روز نخست اعلام شد

سرمربی تیم‌ملی دوچرخه سواری پیست، نفرات ملی‌پوش را برای رقابت‌های روز نخست قهرمانی آسیا مشخص کرد.
کد خبر : 350754
13970606000172_Test_PhotoN.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، مسابقات پیست قهرمانی آسیا از فردا در شهر جاکارتای اندونزی آغاز خواهد شد. برهمین اساس جلسه فنی مسابقات امروز برگزار شد و  طبق برنامه در روز نخست از ساعت 10 تا 18 در دو نوبت صبح و بعدازظهر به وقت تهران رکابزنان مسابقه خواهند داد.


چهار کیلومتر تعقیبی مردان رده جوانان و بزرگسالان


اومنیوم دختران رده جوانان 
دور امتیازی دختران رده جوانان و بزرگسالان


اولین رقابت نمایندگان کشورمان در این مسابقات در ماده چهار کیلومتر تیمی مردان در رده جوانان خواهد بود که براساس اعلام محمود پراش سرمربی تیم ملی عماد محمدی، داوود محمدآبادی، علی لبیب و امیرحسین محمدی رکابزنان ایران در این ماده خواهند بود.این مسابقه از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.


دومین رقابت فردا را ساجده سیاحیان در رده سنی جوانان برگزار می‌کند. او در ماده اومنیوم رقابت خواهد کرد و همچنین از ساعت 15 در رشته پوینتریس نیز مسابقه خواهد داد. در نوبت بعدازظهر نیز فروزان عبداللهی نیز به عنوان تنها نماینده بانوان رده سنی بزرگسالان در ماده پوینتریس رقابت خواهد کرد.


یکی دیگر از رشته‌های مهمی که در روز اول مسابقات برگزار خواهد شد، چهارکیلومتر تیمی آقایان بزرگسالان است که بهنام آرین، حسین ناطقی، محمد رجبلو و امیرحسین جمشیدیان نفرات کشورمان را در این ماده تشکیل می‌دهند.


مراسم افتتاحیه این مسابقات امشب در جاکارتا برگزار خواهد شد و مسابقات از فردا چهارشنبه 19 دی تا 23 دی ادامه پیدا می‌کند.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته