دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1394 - 00:15
والیبال جام واگنر - لهستان

ایران به ژاپن هم باخت / شاگردان بوبان در حسرت پیروزی

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در جام واگنر سه بر صفر مغلوب ژاپن شد.
کد خبر : 35073

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا ،اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی ایران این مسابقه را با ترکیب مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور آغاز کرد و از علیزده و مرندی هم به ترتیب در توپگیری و دریافت استفاده کرد.
در ست اول این دیدار دو تیم رقابتی پایاپای داشتند و در امتیاز برابر 19، بوبان با دو تعویضه معروف و محمودی را میدان فرستاد و دو تیم تا امتیاز 24 با هم پیش رفتند و دوباره مهدوی و غفور به میدان آمدند و این رقابت نزدیک تا امتیاز 31 ادامه داشت و در نهایت این ژاپن بود که 33 بر 31 در این ست پیروز شد.
در ست دوم نیز بوبان ایران را با همان ترکیب به میدان مسابقه فرستاد و در برخی اوقات از سعید معروف و شهرام محمودی نیز استفاده کرد. در این ست توپ گیری بی نقص ژاپنی بر حملات و دفاع روی تور بازیکنان کشورمان چیره شد و این ست نیز با امتیاز 25 بر 21 به سود ژاپنی ها به پایان رسید.
از ابتدای ست سوم ژاپنی ها که چندی پیش عنوان قهرمانی آسیا را در تهران از آن خود کرده بودند و پس از آن جهت برگزاری اردوی تدارکاتی عازم ایتالیا شدند و سپس به جام واگنر در لهستان آمده بودند، دو امتیاز از ایران پیشی گرفتند و تقریبا تا پایان این ست فاصله امتیازات خود را حفظ کرد این ست نیز با حساب 25 بر 20 به سود شاگردان ماساشی به پایان رسید تا در مجموع این ژاپن باشد که سه بر صفر برنده این دیدار شناخته شود.


تیم ایران پیش از این در این رقابت ها مقابل تیم های فرانسه و لهستان به میدان رفته بود که نتیجه هر دو بازی را به حریفان خود واگذار کرد تا این جام را بدون کسب پیروزی به پایان برساند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب