دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

عده‌ای برای حل مشکلات کشور به آمریکا و اروپا آویزان می‌شوند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تمام عالم به ما غبطه می‌خورد، ولی عده‌ای این را قبول ندارند و به آمریکا و اروپا آویزان می‌شوند.
کد خبر : 350699

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور در دومین همایش سراسری راویان انقلاب و دفاع مقدس که امروز در سالن شهید فهمیده مجتمع پنج آذر برگزار شد، با اشاره به سالگرد عملیات کربلای پنج، گفت: در این روزها رخداد کربلای پنج اتفاق افتاد و این مهم پس از عملیات ناموفق کربلای چهار انجام شد.


وی افزود: در شب عملیات و در موقعیت پنج ضلعی، من مسئول محور بودم. هنوز مشکلات کربلای چهار مرتفع نشده بود و مسئول جهاد نجف‌آباد به ما ملحق شد و شبانه در حال کار بودند تا به سطح خشکی ما بیفزایند. 


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: در انقلاب روسیه دین جایی نداشت و ظلم باعث فروپاشی آن شد ولی انقلاب اسلامی ایران با خونریزی و جنگ به دست نیامد. امام شخصیتی روحانی بود و تمام زندگی خود را وقف اسلام و انقلاب کرد و هیچ چیز هم درخواست نکرد. مردم هم از این شخصیت بزرگ حمایت کردند. کسی به زور انقلاب را به مردم تحمیل نکرد. امروز هم یکی از مزیت‌های انقلاب همین است که همه ادیان، مذاهب و اقوام در کنار هم هستند.


وی با اشاره به اینکه معاون وزیر علوم اعلام کرد که رشد علمی ایران رتبه نخست جهان است، عنوان کرد: اقتصاد کشور مریض است و نظام مدیریتی ما به‌شدت ناقص است، ولی نباید به خاطر این مشکلات دستاوردهای دیگر انقلاب را نادیده گرفت.


غیب‌پرور با بیان اینکه تمام عالم به ما غبطه می‌خورد ولی عده‌ای این را قبول ندارند و به آمریکا و اروپا آویزان می‌شوند، ادامه داد: من در تاریخ جایی ندیده‌ام اینها برای ما خیر بخواهند. امروز برای حل مشکلات اقتصادی نباید در خانه آمریکا را کوبید.


انتهای پیام/4071/4082/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا اروپا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته