دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1394 - 09:20

قهرمانی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در معتبرترین لیگ کبدی جهان

دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان نخستین بازیکن ایرانی است که در معتبرترین لیگ باشگاهی کبدی جهان، "لیگ ستارگان هند" قهرمان می‌شود.
کد خبر : 35065

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فاضل اتراچالی دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، نخستین بازیکن ایرانی است که در معتبرترین لیگ باشگاهی کبدی جهان، لیگ ستارگان هند با تیم یومومبای قهرمان می‌شود. این بازیکن ارزشمند ایرانی و دانشجوی واحد گرگان که از نوابغ کبدی جهان است با توجه به کارنامه درخشان خود که دو مقام نائب قهرمانی بازی‌هایی آسیایی است در تیم یومومبای که از قوی‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ هند است، حضور داشته و با این تیم به مقام قهرمانی رسید.



اتراچالی با یک قرارداد دوساله به این تیم پیوسته است. تیم یومومبای به عنوان بخت اول کسب قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر هند حضور داشت و عصر روز گذشته توانست با بازی‌های درخشان بازیکن ارزشمند ایرانی خود در دیدار فینال مقابل بنگلو بویز پیروز شده و مقام قهرمانی را کسب کند.


قهرمانی این بازیکن گلستانی و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در معتبرترین لیگ باشگاهی کبدی جهان برگ زرینی دیگر برای ورزش کبدی گلستان، ایران و دانشگاه آزاد اسلامی است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته