دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر کمیته فوتسال:

کمیته انضباطی احکام موقتی را علیه متخلفان صادر کند

دبیر کمیته فوتسال گفت: از کمیته انضباطی تقاضا داریم تا احکام موقتی را علیه متخلفان صادر کند.
کد خبر : 350611
1397100610304732016235424.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در بین دو نیمه دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و شهروند ساری، بازیکنان دو تیم و تماشاگران دچار درگیری فیزیکی شدند که با مداخله مأموران نیروی انتظامی پس از 10دقیقه این قائله ختم شد. حال انتظار از کمیته انضباطی می‌رود که نسبت به متخلفان تصمیمات لازم را اتخاذ کند.


کاظم سلیمانی درباره درگیری‌هایی که در دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و شهروند ساری رخ داد، گفت: پس از آنکه در پایان نیمه اول نماینده ساری با دو گل از حریف پیش افتاده بود، زمانی که بازیکنان درحال‌رفتن به رختکن بودند، دروازه‌بان تیم گیتی‌پسند که محروم بود با یکی از بازیکنان ساری درگیری فیزیکی پیدا کرد و با این اتفاق تماشاگران بازی وارد زمین شده و با بازیکنان دچار درگیری شدند که منجر به آسیب دیدن چند بازیکن نماینده ساری شد و آنها راهی بیمارستان شدند.


وی افزود: گزارش ناظر و نماینده‌های بازی در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته است و ما به‌شدت به‌دنبال این هستیم که اعضای حاضر در این کمیته بلافاصله احکام موقتی را علیه متخلفان صادر کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. در این میان از مدیران دو تیم تقاضا داریم صبور باشند و تعامل لازم را با کمیته انضباطی داشته باشند.


دبیر کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه بازی‌های لیگ برتر فوتسال رو به پایان است و پس از آن دیدارهای پلی‌آف را پیش رو داریم، قصد داریم از ناظران خاص و نمایندگان کمیته مربیان استفاده کنیم. دوست نداریم بار دیگر شاهد مشکلاتی از این دست باشیم و از همه علاقه‌مندان خواهش می‌کنیم یک مسئله ورزشی را سیاسی نکنند و آن را به استانداری و وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی نکشانند.


وی افزود: یک درگیری ورزشی رخ داده و جالب است کسانی که با هم دعوا کرده‌اند از دوستان قدیمی هستند. ما از بازیکنان شاخص حاضر در لیگ برتر که در تیم ملی هم عضو هستند، می‌خواهیم همواره با کدخدامنشی مانع ایجاد درگیری در بازی‌ها شوند. فوتسال در یک محیط 60 متری برگزار می‌شود و فاصله تماشاگران با تیم‌ها شاید پنج تا 6 متر است و باید به‌خوبی مسائل مدیریت شود.


سلیمانی افزود: مشکل بزرگی که ما در لیگ برتر فوتسال داریم ضعف در فرهنگ‌سازی است. مدیران و سرپرستان تیم‌ها متأسفانه روی تیم‌های‌شان مدیریت خوبی ندارند. آنها باید سعه‌صدر داشته باشند و به درگیری‌ها دامن نزنند. همچنین مربیان و بازیکنان ناخواسته حرف‌هایی می‌زنند که درست نیست. این امید را داریم که فوتسال ما در آینده شاهد اتفاقات تلخی نظیر دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و شهروند ساری نباشد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب