دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد:

واحد شهرکرد بزرگ‌ترین مجتمع آموزش عالی در چهارمحال و بختیاری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از ارکان اصلی می‌توانند در جذب دانشجو و ارتقای سطح کمی و کیفی نقش موثری داشته باشند.
کد خبر : 3506

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عبدالله قاسمی پیربلوطی در ششمین نشست هیئت امنای استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری که در تهران برگزار شد، افزود: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از ارکان اصلی می‌توانند در جذب دانشجو، رضایتمندی دانشجویان و ارباب رجوع، ارتقای سطح کیفی و کمی مسائل مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اقتصادی نقش موثری داشته باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد افزود: در ششمین جلسه هیئت امنای استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری، از سوی رئیس دانشگاه دکتر میرزاده و معاون برنامه‌ریزی دانشگاه دکتر رهنمای رودپشتی، راهکارهایی در خصوص چابک‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد.


وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع آموزش عالی در استان چهارمحال و بختیاری اقدامات اساسی و مفیدی را در خصوص چابک‌سازی نیروهای انسانی انجام داده است.


قاسمی کاهش ۱۰ درصدی نیروی انسانی غیرهیئت علمی در چارت سازمانی جدید، استفاده از اعضای هیئت علمی در پست‌های سازمانی مختلف، مساعدت در بازخرید، بازنشستگی و انتقال نیرو‌ها و همچنین بهره‌گیری از کارکنان در عناوین شغل‌های مختلف را از جمله اقدامات این واحد دانشگاهی عنوان کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: این واحد دانشگاهی با دارا بودن تعداد ۱۰ هزار دانشجو، حدود ۲۲۰ کارمند و ۲۲۰ عضو هیئت علمی تمام وقت که تا پایان سال ۱۳۹۴ این تعداد به ۳۰۰ عضو هیئت علمی افزایش خواهد یافت؛ برنامه‌های بلندمدتی را برای توسعه تحصیلات تکمیلی، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد، پارک علم و فن‌آوری، کارآفرینی و تولید علم و فن‌آوری در دستور کار قرار داده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته