دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اولین بازی ـ تئاتر دیجیتال ویژه کودک و نوجوان

اولین بازی ـ تئاتر دیجیتال ویژه کودک و نوجوان به نام «راز گنجور» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (سالن بوستان) بر روی صحنه رفته است.
کد خبر : 350498
94154_img_20181226_085318_760.2d42c6.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اولین بازی ـ تئاتر دیجیتال ویژه کودک و نوجوان به نام «راز گنجور» به کارگردانی هانی حسینی و مرضیه نادری به روی صحنه رفته است.


این گیم تئاتر که از 9 دی تا 30 بهمن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (سالن بوستان) در ساعت 17 به روی صحنه می‌رود با بازیگری و بازی‌دهندگان عروسکی سها آردم، هانی حسینی، رامین کهن(مهمان از کمپانی تئاتر سایه) و متین گودرزی است.


راز گنجور که بر اساس طرحی از ثمین زاهدانی است اجرای پیشینش در جشنواره عروسکی هفدهم بوده است.


داستان این گیم تئاتر این است که در سرزمینی دور، پَلَشت، دیوِ پلیدی‌ها، راز شادی را می‌رباید و مردمان آن سرزمین کم کم شادی را از یاد می برند تا اینکه گنجور پسر بچه‌ای که نزد سیمرغ بزرگ شده است، تصمیم می‌گیرد تا شادی را برای مردمان سرزمینش پس بگیرد، اما او به تنهایی توان مقابله با پلشت را ندارد... .


گروه طراحان این گیم تئاتر عبارتند از:‌ فضای تعاملی و ویدئو مپینگ: آرمان مقدم، عروسک: صدف بیگدلی، لباس: مرضیه نادری، تصویرسازی: آرین حسنوندی، صدا و آهنگ‌سازی: سهیل سهیلی، پوستر و بروشور: مرضیه سرمشقی، رفعت هاشمی و نور: هانی حسینی هستند.


همچنین گروه تولید انیمیشن: مسعود جعفری، آرین حسنوندی و آرمان مقدم، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: معصومه آرواز، مدیر صحنه: محمد اعیانی، امور اجرایی صحنه: حجت هاشمی، عکاسی و ساخت تیزر: امیر عسگری، روابط عمومی: ریحانه مطهری و امور رسانه‌ای: زینب لک هستند.


انتهای پیام/4046/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته