دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1394 - 16:27

کسب رتبه نخست کشوری طرح قدس از سوی دانشکده سما اسلامشهر

دانشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، عنوان‌ برتر و نخست عوامل اجرایی مسابقات قرآنی طرح قدس «قرآن در سما» در سطح کشور را از آن خود کرد.
کد خبر : 35045

به گزارش خبرگزاری آنا، همچنین این مرکز مسئولیت اعزام منتخبان قرآنی مسابقات قرآنی طرح قدس (قرآن در سما) دانشکده‌های سما استان تهران را بر عهده گرفت.


طرح قدس (قرآن در سما) با مسئولیت معاونت فرهنگی و دانشجویی سازمان سما از سال تحصیلی 88-1387 در مدارس و آموزشکده‌های سما درحال برگزاری است. مخاطبان طرح قرآنی، دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان سمایی هستند که در رشته‌های قرانی، بخش شفاهی:روخوانی و روانخوانی،قرائت به روش ترتیل، قرائت به روش تحقیق، حفظ و ترجمه -بخش کتبی :مفاهیم، تفسیر و بخش پژوهشی:پژوهش موضوعی شرکت می‌کنند.


مسابقات طرح قدس در سه مرحله واحد (مدارس و آموزشکده)، استان و کشوری هرساله برگزار می‌شود. میزبانی جشنواره کشوری طرح قدس امسال با سما یزد و در روزهای دوشنبه مورخ 946/16 الی پنجشنبه مورخ 64/6/19 است.


دانشکده سما اسلامشهر در راستای جذب استعدادها، شکوفایی توانمندی ها و ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی گام های موثری برداشته و با همکاری ستاد اقامه نماز سلسله نشست ها و کارگاه های آموزشی را با موضوع نماز، تصحیح قرائت نماز و ... برگزار کرده است.


همچنین همزمان با برنامه های متنوع فرهنگی، سلسله مسابقات و مراسم های نورانی محافل انس با قرآن با همراهی قاریان برجسته بین‌المللی را برگزار کرده است.


به منظور حفظ عطر و بوی محافل قرآنی در آموزشکده سما اسلامشهر، برنامه‌های قرآنی به طور مستمر در آموزشکده سما اسلامشهر برپاست افزون بر این‌که این مجموعه آموزشی فرهنگی، خود را برای مرحله کشوری مسابقات قرآنی طرح قدس(قرآن در سما) در رشته‌های، ترتیل، مفاهیم، تفسیر و حفظ قرآن کریم آماده می‌سازد. پیش‌بینی می‌شود، آموزشکده سما اسلامشهر رتبه‌های خوبی را در این دوره از مسابقات به خود اختصاص دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته