دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1397 - 14:43

پرداخت مطالبات 20 درصد متقاضیان صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران

صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران با پرداخت سپرده 660 نفر توانست حدود 20 درصد از صف انتظار کارکنان شهرداری تهران را برای دریافت مطالباتشان کاهش دهد.
کد خبر : 350395

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از مؤسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، پرداخت مطالبات اعضای صندوق ذخیره کارکنان از خردادماه سال گذشته با تأخیر رو‌به‌رو شده و بر همین اساس درخواست‌های تسویه مطالبات اعضا در نوبت پرداخت قرار گرفت.


بر این اساس و در راستای تسریع در پرداخت مطالبات، طی هفته‌های اخیر سپرده‌های مازاد پس‌انداز تا سقف 5 میلیون تومان اعضایی که تا شهریورماه سال جاری درخواست دریافت سپرده خود را ارائه کرده بودند، یکجا تسویه شد.


در این رابطه مؤسسه صندوق ذخیره کارکنان با پرداخت سپرده 660 نفر به مبلغ بیش از 18 میلیارد ریال توانست حدود 20 درصد از صف انتظار کارکنان شهرداری تهران را برای دریافت مطالباتشان کاهش دهد.


این در حالی است که کماکان 637 نفر از بازنشستگان و 2 هزار و 400 نفر از سپرده‌گذاران مازاد پس‌انداز در نوبت دریافت مطالبات خود به سر می‌برند.


طولانی شدن دوره انتظار متقاضیان دریافت مطالبات در حالی است که برخی از سازمانهای شهرداری در واریز وجوه کسرشده از حقوق کارکنانشان به حساب مؤسسه کماکان با تأخیر مواجه بوده و میلیاردها تومان به صندوق ذخیره بدهکارند.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته