دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1397 - 10:55
با حضور رهایی انجام شد؛

بهره‌برداری فاز 3 هزار مترمربعی شهرک گلخانه‌ای دانشگاه آزاد گرگان

فاز 3 هزار مترمربعی مجموعه شهرک گلخانه‌ای فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با حضور معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 350294
IMG_5783.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گرگان، روز گذشته و در حاشیه جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با حضور علیرضا رهایی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای هیئت‌امنای این استان، فاز 3 هزار مترمربعی جدید مجموعه شهرک گلخانه‌ای فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان رسماً افتتاح و از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید شد.


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: توسعه ارتباطات دانشگاه با دستگاه‌های اجرایی فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌ها برای حل مشکلات جامعه است.



رهایی بر گسترش ارتباطات دانشگاه تأکید کرد و گفت: توسعه ارتباط دانشگاه با سازمان‌ها، ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، فرصتی مناسب برای ارتقای سطح علمی و اجرایی کارکنان ادارات و سازمان‌های مختلف با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه ایجاد خواهد کرد و در کنار آن زمینه‌ای برای اجرای طرح‌های تحقیقاتی به‌منظور رفع مشکلات جامعه است.



وی با توجه به فعالیت خوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در توسعه فعالیت‌های گلخانه‌ای به‌منظور ارائه آموزش‌های کاربردی در کنار فعالیت‌های دانش‌بنیان تجاری، بیان کرد: این فعالیت‌ها در نهایت باید به ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی منجر شده تا دانش‌آموختگان دانشگاه افرادی توانا باشند که بهره علمی بیشتری از آموزش در دانشگاه برده و سهم بیشتری از حل مشکلات جامعه و کشور را بر عهده بگیرند.


دبیر هیئت‌امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان نیز در این جلسه با بیان اینکه در استان گلستان حدود ۷۰ مرکز آموزشی دولتی، غیرانتفاعی، پیام نور و... وجود دارد گفت: سهم دانشگاه آزاد از نظر تعداد  ۶ واحد و ۶ مرکز است.



حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری با توجه به تعداد حضور 24 هزار دانشجو در واحدها و مراکز استان افزود: با تلاش همکاران سعی شده است که روند افت دانشجو و اثرات ناشی از این کاهش در سال جاری به حداقل برسد.


وی با توجه به روند خروج کارکنان بازنشسته و بازخرید گفت: تمام تلاش خود به‌منظور حفظ شرایط موجود به‌خصوص برای کارکنان شرکتی را به‌ کار گرفته‌ایم و در بحث کمبود عضو هیئت‌علمی در برخی از رشته‌های خاص در نظر داریم این موضوع را در آینده نزدیک با اعلام نیاز در فراخوان هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی برطرف کنیم.


انتهای پیام/4121/4062/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته