دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

احمدرضا اسعدی در «عالیجناب» سردبیر خبرگزاری شد

احمدرضا اسعدی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که بسیاری از جوانان امروز با او و فیلم‌هایش خاطرات خوبی دارند، بار دیگر جلوی دوربین می‌آید و قرار است در نقش سردبیر یک خبرگزاری در مینی سریال «عالیجناب» ایفای نقش کند.
کد خبر : 35026

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از مدیر تبلیغات و مشاور رسانه‌ای مجموعه، اسعدی پیش از این و در دهه شصت و هفتاد، در فیلم‌های پر مخاطبی همچون «مدرسه پیرمردها»، «گربه آوازه خوان»، «پاتال و آرزوهای کوچک» و «همسر دلخواه من» و در سال ٩٠ و ٩١ در دو فیلم «ننه نقلی» و «آدم آهنی» حضور داشت که کمتر به آنها پرداخته شد.


این بازیگر پیشکسوت در طول سال‌های اخیر از راه‌های دیگری به غیر از بازیگری امرار معاش می‌کرد و کمتر در حرفه اصلی خود مشغول بود.


مسعود ردایی تهیه‌کننده مجموعه «عالیجناب» با اشاره به این نکته که باید برای افراد قدیمی در حوزه فرهنگ و هنر بها و اهمیت بیشتری قائل شد، اظهار امیدواری کرد که در آینده از حضور این عزیزان در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی بیشتر استفاده شود، تا هم دلگرمی برای آنها باشد و هم احترام مضاعفی به پیشکسوت‌های این عرصه گذاشته شود.


مینی سریال «عالیجناب» روایتگر داستانی ماجراجویانه است که در شش قسمت به نویسندگی و کارگردانی سام قریبیان و تهیه‌کنندگی مشترک مسعود ردایی و علی حضرتی به زودی جلوی دوربین می‌رود.


سایر بازیگران این مجموعه به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: سعید آقاخانی، امیر آقایی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، حسین سلیمانی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، امید روحانی، داریوش کاردان، آزاده صمدی، احسان کرمی، صالح میرزاآقایی، پریوش نظریه و حسین یاری.


انتهای پیام/

برچسب ها: مسعود ردایی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته