دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جام ملت‌های آسیا؛

سرمربی اردن: برای صعود به خودباوری نیاز داریم

بورکمانس سرمربی اردن معتقد است خودباوری بازیکنان باعث شد تا آن‌ها در اولین دیدار، شگفتی خلق کنند.
کد خبر : 350236
i.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فیتال بورکمانس سرمربی بلژیکی تیم ملی اردن بعد از پیروزی برابر استرالیا با تشکر از هواداران این تیم که در شهر العین حمایت بسیار خوبی از اردن داشتند، گفت: از بازیکنان تشکر می‌کنم که توانستند یک شگفتی بسازند و با یک نتیجه فوق‌العاده مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند. ما امروز 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه داشتیم که آن‌ها خوشحال شدند.


وی در ادامه اضافه کرد: بازیکنانم همه تاکتیک‌ها و خواسته‌های من را انجام دادند. ما از فرصتی که داشتیم به بهترین شکل استفاده کردیم و برنده شدیم. قبل از مسابقه از بازیکنان خواستم از لحاظ ذهنی و بدنی قوی باشند و آن‌ها با این کار توانستند به این برد دست پیدا کنند.


سرمربی بلژیکی اردن در بخش بعدی صحبت‌های خود درباره این دیدار اظهارداشت: یک گل ما را تیرک دروازه برگرداند و بد شانس بودیم. در نیمه دوم سعی کردیم نتیجه را حفظ کنیم و بیشتر دفاع کردیم و در این کار موفق شدیم.


بورکمانس در پایان صحبت‌های خود درباره شانس صعود این تیم گفت: برای صعود باید قدرت خود را باور داشته باشیم و آن چیزی که در توان داریم را به نمایش بگذاریم تا بتوانیم از این گروه صعود کنیم.


انتهای پیام/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته