دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با نتایج ضعیف رئال در این فصل؛

سانتیاگو برنابئو در بحران کاهش حضور تماشاگران

رئال‌مادرید امشب در دیداری حساس در استادیوم سانتیاگو برنابئو میزبان رئال سوسیداد خواهد بود.
کد خبر : 350197
real_madrid_new_santiago_bernabeu_stadium.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا  از نشریه اسپانیایی مارکا، سانتیاگو برنابئو ورزشگاه رئال مادرید در فصل جاری هفته به هفته خالی‌تر از قبل شده و حتی جابه‌جایی مربی در این تیم هم اوضاع را در این زمینه بهتر نکرده است و این باعث نگرانی در سران باشگاه رئال‌ مادرید شده است.


تیمی که متوسط 70 هزار هوادار در هر بازی را در اختیار داشت، حالا به زحمت می‌تواند 60 هزار هوادار را به برنابئو بکشاند. از آخرین بازی خانگی رئال در سال 2018 که برابر رایووایکانو برگزار شد، حدود 55 هزار نفر آن را تماشا کردند و همین‌طور تساوی اخیر برابر ویارئال نیز سبب شده تا نگرانی‌ها از عدم استقبال هواداران از بازی امشب برابر سوسیداد نیز قوت بگیرد.


در فصل جاری تنها بازی دربی مادرید برابر اتلتیکو توانست بیش از 70 هزار نفر را به ورزشگاه بکشاند (78642 نفر) و در 5 بازی نیز کمتر از 60 هزار نفر به این ورزشگاه آمدند که در 9 سال اخیر بی‌سابقه بوده است.


نتایج نه‌چندان خوب رئال‌مادرید در بازی‌های خانگی در کنار جدایی کریستیانو رونالدو، از مهمترین عوامل کاهش تعداد تماشاگر در برنابئو عنوان شده‌اند. رئال در سال 2018 فقط در 62.96 درصد از بازی‌های خانگی خود برنده شده و در 37 درصد بازی‌هایش یا متوقف شده و یا نتیجه را واگذار کرد که این موضوع از سال 1994 بی‌سابقه بود. 24 سال پیش رئالی‌ها در 41 درصد بازی‌های خانگی خود پیروز نشده بودند.


سال 2018 رئال در 17 بازی از 27 بازی خانگی خود موفق به پیروزی شد، کهکشانی‌ها در خانه خود  5 بار مساوی کردند و 5 بار نیز شکست خوردند. شکست‌ها برابر ویارئال، لگانس، یوونتوس، لوانته و زسکا مسکو اتفاق افتادند.


انتهای پیام/4051/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته