دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1397 - 14:19
حجت‌الاسلام کلانتری:

فرهنگ خدمت صادقانه و اسلامی در دانشگاه نهادینه شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید تلاش کنیم فرهنگ خدمت صادقانه و اسلامی در دانشگاه نهادینه شود.
کد خبر : 350092
_MG_4440.jpg

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری در جلسه شورای اداری دانشگاه  آزاد اسلامی همدان اظهار کرد: شهر همدان شهری عالم‌پرور در کشور است و از دانشگاه آزاد اسلامی این شهر نیز انتظار عالم‌پروری داریم و با امکانات و ظرفیتی که در این فرصت کوتاه در این واحد دانشگاهی مشاهده شد به‌طور یقین این امکان و ظرفیت در واحد دانشگاهی همدان وجود دارد.


وی با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری دانشگاه‌ها در غرب گفت: وظیفه ما در دانشگاه آزاد اسلامی این است که بتوانیم دانشگاهی در  تراز انقلاب اسلامی را به جامعه ایران و جهان معرفی کنیم.


 معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاهی هم‌تراز انقلاب اسلامی دانشگاهی است که فکر و اندیشه تولید کند، متحول‌کننده جامعه باشد و با تولید علم در جامعه تأثیرگذاری خود را در عرصه‌های گوناگون مشخص و معین کند.


حضور معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در همدان‎


 کلانتری بیان کرد: بر مبنای فرموده مقام معظم رهبری، دانشگاه درخور شأن انقلاب  اسلامی باید بر  مبنای ارزش‌های الهی برای ساختن انسان الهی در مرز دانش حرکت کند.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در جهان امروز، انقلاب اسلامی تنها منادی اسلام ناب محمدی است و باید خدا را محور فعالیت و تولید علم در دانشگاه قرار دهیم.


دانشگاه آزاد اسلامی نمونه خوب یک کار مردم‌نهاد


وی اظهار کرد: رویکرد اصلی دانشگاه در دوره جدید نگاه ویژه به مسائل فرهنگی نه در شعار بلکه در عمل است، دانشگاه آزاد اسلامی نمونه خوب یک کار مردم‌نهاد بوده که بار بزرگی را از روی دوش دولت برداشته است.


کلانتری بیان کرد: باید تلاش کنیم همه عرصه‌های دانشگاه در این تحول فرهنگی سهیم شوند و آن چیزی نیست جز خدمت و کار برای جامعه و دانشجویان که با منش اسلامی و رفتار مناسب فرهنگی صورت پذیرید.


حضور معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در همدان‎


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید تلاش کنیم تفکر فرهنگی خدمت صادقانه و اسلامی در دانشگاه نهادینه شود. یعنی نهادینه‌کردن این موضوع که رفتار و حرکات ما در دانشگاه نشانه فرهنگ اسلامی در جامعه است.


 در ادامه جلسه با حضور رؤسای  واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، اعلام نظر درباره موضوعات فرهنگی و دانشجویی دانشگاه توسط حاضران انجام شد.


انتهای پیام/4062/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته