دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1394 - 14:36
مسئول ستاد اقامه نماز سروستان:

اگر بخواهیم تکالیف دینی در زندگی ما موثر باشند باید حکمت آنها را بررسی کنیم

مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان سروستان با توجه به اهمیت نماز در زندگی انسان گفت: نماز خودش هدف نیست و وسیله رسیدن به مقصد است و اگر بخواهیم تکالیف دینی در زندگی ما موثر باشند باید حکمت آنها را بررسی و مطالعه کنیم.
کد خبر : 35000

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید مهدی حسینی در جلسه حلقه‌های صالحین بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان که با موضوع نمازشناسی برگزار شد، با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) اظهار کرد: به تعبیر امام راحل(ره)مشهد مقدس پایتخت واقعی ایران اسلامی است و همه امامان ما رئوف هستند اما رافت حضرت رضا (ع) حسی است که ما ایرانی ها آن را به خوبی احساس می کنیم.


حسینی درباره حکمت‌های نماز با توجه به آیات قرآن گفت: نماز یاد خدا را در انسان زنده می‌کند و یاد خدا در نماز متبلور است که در نهایت باعث آرامش قلب انسان می‌شود.


وی نماز را عامل توکل به خدا، ایجادمحبت خدا در دل انسان و افزایش علم انسان دانست و افزود: کسی که یاد خدا در دلش باشد از هیچ چیز هراس ندارد.


مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان سروستان گذر از سختی‌های زندگی، احیاء فطرت انسان، پایبندی به انفاق و عامل خیر و برکت در زندگی را از دیگر ثمرات نماز عنوان کرد و گفت: نمازگزاران قیامت را باور دارند زیرا قیامت همه چیز انسان را طاهر می‌کند و همه مشکلات امروز بشر از فراموشی قیامت است.


مسئول بسیج کارکنان واحد سروستان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه در زمینه نماز اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی از اولویت‌های مهم این واحد است.


مهدی رجبی سروستانی ساخت زیباترین و کامل‌ترین مسجد شهرستان سروستان بعد از انقلاب از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان و برگزاری نماز ظهر و عصر به صورت منظم و جماعت و قرائت قرآن و برگزاری زیارت عاشورا از جمله کارهای فرهنگی – مذهبی این واحد دانشگاهی بیان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته